Den är kanonfin! kommer aldrig mer ha nåt annat än fullformat på jobbkamera...
norde: inte mark II.. då hade ja ju skrivit det Mark II an har jag dock siktet inställt på..
Kontakta mig om ni vill få bilen fotad i Karlstad med omnejd.
------------ www.ENfoto.nu ------------- www.karlstadracing.nu - för bilfolk i Karlstad med omnejd.
Jag undrar om det finns någon professionell fotograf som jag kan komma i kontakt med i Stockholms trakten som skulle kunna hjälpa mig med att ta några kort på min Mustang Gt -07.
Jag är inte ute efter någon med en mobilkamera eller någon billig digital kamera, utan vill att det ska bli ordentligt gjort.
Jag undrar om det finns någon professionell fotograf som jag kan komma i kontakt med i Stockholms trakten som skulle kunna hjälpa mig med att ta några kort på min Mustang Gt -07.
Jag är inte ute efter någon med en mobilkamera eller någon billig digital kamera, utan vill att det ska bli ordentligt gjort.
Någon i Helsingborgstrakten som vill fota Vectra om ett tag? Tänkte få lite mer gjort på bilen innan men kan ju vara bra att ha lite dörrar öppna Bland annat lite fartbilder hade varit riktigt hett.
Finns gott om trevliga fotoplatser jag kan fotografera er bil på, här på Österlen
Exempel från bilträffar - foton jag tagit: (för tillfället över 1600 bilder upplagda, fler kommer efter hand) http://carevents.fotografandreas.se
Exempel på photosession på min bil jag tog häromdagen, vissa bilder har jag gjort till HDR efteråt, dock ej alla bilderna, och är redigerade, kanske detta faller er i smaken ?
Kul tråd detta. Jag kan ställa upp som fotograf i Göteborgsregionen (Kungsbacka/halland)
Vid intresse, skicka ett PM till mig för info osv. Önskemål och idéer tas gärna emot och tål kritik och är tacksam för tips
Bakgrund: studerar sista året på gymnasiet på programet samhäll/media. Sedan 2:an har jag haft inriktning foto och till hösten söker jag till fotohögskolan i Göteborg
Slänger upp lite bilder så kan någon vänlig lägga upp mig på örebro listan Bilderna blir tyvärr pixliga här på garaget sidan men det är dom inte i verkligheten!!
Någon i Helsingborgstrakten som vill fota Vectra om ett tag? Tänkte få lite mer gjort på bilen innan men kan ju vara bra att ha lite dörrar öppna Bland annat lite fartbilder hade varit riktigt hett.