Hur man med så dålig körning kan komma runt så fort är obegripligt. Det var ju inte en gång han missade växlarna, och varvstopp i princip vid varje växling och ibland flera sekunder.
men för all del en Viper med 15" breda däck runt om av okänd sort går nog fort ändå...
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
är jag helt fel ute eller håller han sig på varvstoppet för att det skulle bli såpass kort tid från de att han växlat upp tills dess att han måste växla ner igen att det är skit samma?
förmodligen ganska unik körstil men den verkar funka i början, sen att han fortsätter på andra ställen har jag svårt att förstå, + fel växlar o.s.v men onekligen måste killen veta va han sysslar med för att sätta den tiden.
Och hahahahaha på alla er i*ioter som sitter o klagar på att kan körde dåligt. Han var nog rätt så säker på vad han gjorde. Utväxlingen från 4-5 skiljer kanske såpas mkt att han hade tappat på det i moment om han hade växlat upp, och därav tjäna på att ligga på varvstopp ibland..
Och hahahahaha på alla er i*ioter som sitter o klagar på att kan körde dåligt. Han var nog rätt så säker på vad han gjorde. Utväxlingen från 4-5 skiljer kanske såpas mkt att han hade tappat på det i moment om han hade växlat upp, och därav tjäna på att ligga på varvstopp ibland..
Han låg på varvstopp alldeles för många ggr. och alldeles för länge, dessutom så var det tveksamma inbromsningar och instyrningar + att han missade apex i flera böjar. Han kan säkert köra men med mera träning så hade han garanterat kapat 5-7sek på den tiden
Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må