3913
Sök

Synpunkter/Erfarenheter på Eclipse CD5425E

109 Inlägg
27 juni 2008
Trådstartare
#1
Tänkte köpa mig en Eclipse CD5425E.
Synpunkter på denna ?
Nån som har lite mer utförligt info på den, finns inte så mycke på sidan ja ska köpa den ifrån..

2 911 Inlägg
27 juni 2008
#2
Riktigt bra maskin, har själv storebror 8445 och den är även den riktigt riktigt bra.

Ang 5425

CD, CD-R/RW and MP3 compatibility
E-iSERV connectivity
Area Shot
3-band Graphic EQ
Source Volume Control
5V preamp output
1-bit DAC
3-band Graphic EQ
Crossover
Source Volume Control
5V preamp output with low 55
impedance
Bright and clear 3-color LCD display
ESN security
3 prs. pre outputs
Aux input-ready
Remote control-ready

109 Inlägg
27 juni 2008
Trådstartare
#4
tackar för infon. Blir o beställa så fort som möjligt då..


Sök