Angående: Singelbilträff i Göteborg planeras!

Thias Gatebil Crew Sweden
2 juli 2008 · 125 Inlägg

hej och välkomen till Lunarstorm

Lindgren_
2 juli 2008 · 2 644 Inlägg

Meerx skrev:

Lindgren_ skrev:

Sara_Den_Grymme skrev:

HAHAHAHAHAHAHAAHAH

Vad fan är felet på dig Sara_Den_Grymme varför kan du inte bara hålla käften och gå ut och sätta dig i din gammla rostiga 740 eller vad fan du har och dricka lite öl och leka fjortis som vanligt ?

Vad fan ska du sitta här och klaga på en bra ide för ?

Fattar inte hur fan du orkar och hur fna du funkar i ditt huvud om du ens funkar där..

Hon yttrar sig hur mycke hon vill eller....
Å när alla käftar tillbaka å snackat de som vi e på så måste la vi försvara oss !!!!
Eller hade inte du gjort de ????

Alla klagar ju om oss här me !

Tycker bara det är så jävla onödigt att ni börjar klaga från första början bättre att ni håller käften..

Jo det hade jag garanterat gjort om nån börja käfta tbx men från första början hade jag inte suttit och klagat på iden..

Ja konstigt att alla klagar när ni kommer in och gnäller och klankar ner på iden ? då äre vell inte så konstigt att alla kalgar på er då eller är det bara jag som förstår de ?

Johan Lindgren
MilleN
2 juli 2008 · 9 108 Inlägg

Sara_Den_Grymme skrev:
Då blir de lite svårt tror jag för typ hela göteborg kommer på deras träffar.
ååå Varför nämner du GBrt hela tiden va har dom med att vi yttrar oss??? INGENTING

Hördu "den grymme", lägg ner nu och håll dig borta från tråden bara om den nu stör dig. Ett gott råd från en Moderator. Ok?

Det gäller även Meerx och allt vad ni nu heter. Väx upp för fan.

MilleN
2 juli 2008 · 9 108 Inlägg

Jag låser här lika gärna, ser ingen anledning till att folk ska ha fullt krig här som om dom vore 13 år gamla med buffaloskorna i högsta hugg.

Starta en tråd när evenemanget är planerat och klart så får vi Moderatorer ha extra koll på vad som skrivs, använd rapportera-knappen livligt så raderas allt offtopic men det är svårt att hålla koll i alla stora trådar.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang