Inför: DRIFTING, RM-tävling KINNEKULLE - SSK, 25-26 juli 2008

peegee Forummoderator
1 juli 2008 · 2 924 Inlägg

Vad häftigt, det borde man ju åka att titta på i alla fall för insperationens skull smile

~ Life is short, have FUN! ~
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
martenheller Porsche
7 juli 2008 · 122 Inlägg

kommer.

Toyota Mr2 Gt-S Timeattack.
Porsche 944 Turbo "Clubsport" (1986)
oen100
11 juli 2008 · 361 Inlägg

någon som vet vad det kostar att gå in som publik?
Hur länge håller det på på lördagen?

Brukar det hända mycket på en drifting-tävling eller är det mest väntan på att någon  ska köra? Har alldrig varit på en ren drifting-tävling innan.

Mvh Daniel.

rosthål ÄR lättare än kolfiber! :)
martenheller Porsche
13 juli 2008 · 122 Inlägg

brukar ju aldrig va inträde när SSK kör på Kinnekulle annars så kan inte tänka mig att de är de nu..

Toyota Mr2 Gt-S Timeattack.
Porsche 944 Turbo "Clubsport" (1986)
peegee Forummoderator
21 juli 2008 · 2 924 Inlägg

Är det många härifrån som kommer å spanar?
Känns inte som man vill missa detta frivilligt wink

~ Life is short, have FUN! ~
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
SanFrancisco
21 juli 2008 · 5 Inlägg

Jag & min sambo kommer, de ska bli nice big_smile

BMW 316 e30 "awesome" (1990)
red daddy
21 juli 2008 ·

Kommer! smile

hangelosa_maffian
21 juli 2008 · 169 Inlägg

det kostar 120kr i inträde på kinnekulle på lördag stod i tidningen idag...klart man måste besöka det...

FLindgren
21 juli 2008 · 5 089 Inlägg

Jag kommer big_smile

\Lindgren
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
JaZoR Team RmR
23 juli 2008 · 393 Inlägg

och riktigt sugen på att åka på det här

RNR
23 juli 2008 · 62 Inlägg

heller_streetcars skrev:
brukar ju aldrig va inträde när SSK kör på Kinnekulle annars så kan inte tänka mig att de är de nu..

120 kr är det

goofen
26 juli 2008 · 4 Inlägg

det var de sämsta jag sett i drifting väg... gjorde så mkt reklam å så för att det skulle vara drifting..

Inget ont mot dom som ställde upp... men det var ju det sämsta dom hade att komma med ju... fanns nog många andra bilar på parkeringen som hade hävdat sig mkt bättre....

coffe.dk Zzzz
26 juli 2008 · 937 Inlägg

Tur att jag inte orkade åka dit smile

Cypfer
26 juli 2008 · 56 Inlägg

det va bara mercan och opeln som va något att ha....740in körde rätt hyffsat tills den körde av tongue

KHRacing
27 juli 2008 ·

goofen skrev:
det var de sämsta jag sett i drifting väg... gjorde så mkt reklam å så för att det skulle vara drifting..

Inget ont mot dom som ställde upp... men det var ju det sämsta dom hade att komma med ju... fanns nog många andra bilar på parkeringen som hade hävdat sig mkt bättre....

Jag var inte på plats pga motorras - men iom ditt uttalande så  - STÄLL UPP SJÄLV va & visa att du kan istället för att klanska ner på de som verkligen kör & de som försöker.

goofen
28 juli 2008 · 4 Inlägg

KHRacing skrev:

goofen skrev:
det var de sämsta jag sett i drifting väg... gjorde så mkt reklam å så för att det skulle vara drifting..

Inget ont mot dom som ställde upp... men det var ju det sämsta dom hade att komma med ju... fanns nog många andra bilar på parkeringen som hade hävdat sig mkt bättre....

Jag var inte på plats pga motorras - men iom ditt uttalande så  - STÄLL UPP SJÄLV va & visa att du kan istället för att klanska ner på de som verkligen kör & de som försöker.

det skulle jag gjort om jag hade fått iordning på min bil oxå...
tyckte de var dåligt att göra sån reklam att det skulle vara drifting.. sen bara så lite bilar som kör i ett lunch uppehåll....

det sämsta jag har sett....

Cypfer
28 juli 2008 · 56 Inlägg

Jag tyckte det va synd att det inte va mer som körde men dom som gjorde tyckte jag körde bra.

bonden_85
28 juli 2008 · 24 Inlägg

De förare som inte kom kan inte ha förstått vad de missade. Ur förarsynpunkt var det en jävligt bra tävling.
Mycket körning per bil, korta väntetider, riktig bana och även lite twinkörning!

Tycker arrangören gjorde ett bra jobb ändå, hoppas det blir fler tävlingar på kinnekulle.

//Johan (blå mercedes...)

bonden_85
31 juli 2008 · 24 Inlägg

Om någon sitter på bilder/filmer får ni gärna höra av er.

// Johan

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang