Tycker du skall lacka den.
Jag byggde själv om min originalgrill. Jag lackade ramen i bilens färg, tog bort emblemet, sågade bort alla ribbor som höll emblemet så att säga. Slipade, spacklade och lackade mattsvart. Blev kanon och färgen har inte släppt någonting.
Summa: En emblemlös XC-grill som bara kostade lite av sånt jag ändå hade hemma.