2795
Sök

Fler nattugglor?

274 Inlägg
7 september 2008
AirOne skrev:
decib3L skrev:
Nyss hemkommen från krogen.. Det sög ganska rejält.

Inga fina damer på världens sämsta krog.

Bara jag som har funnit krogen rätt överskattat förresten..?

Nope, här har du en till.. wink

274 Inlägg
7 september 2008
ATCO skrev:
MissMotor_ skrev:
ATCO skrev:
Hehe! big_smile Njaae det tror jag inte.. boendehandledare ser jag.. vad nu en sån gör. Berätta smile Men tack jag trivs med mitt jobb wink

Gör inte så mycket. sitter typ och vaktar folk som sover.
Och konsult är väl typ densamma som möntör.. och butiksbiträde borde du ju veta va de innebär tongue

Ja alla jobb har väl sin charm big_smile
Bra du trivs iaf!

Jo det sista visste. tongue Mångsidig tjej. Hur har du alla dessa jobb? Är något av dem heltid? (36h+ i veckan?)

Jobbar man nästan heltid är man (läs jag) ändå pigg på dagen så då jobbar jag extra med antingen möntör skiten eller som affärsbiträde (när jag orkar. sen jobbar man ju några nätter o är ledig en vecka osv osv. Så tid finns! Funderar på starte eget med så vi får la se.
Och mångsidig ska man va! wink
Senast redigerat av MissMotor_ (7 september 2008)

385 Inlägg
7 september 2008
AirOne skrev:
decib3L skrev:
Nyss hemkommen från krogen.. Det sög ganska rejält.

Inga fina damer på världens sämsta krog.

Bara jag som har funnit krogen rätt överskattat förresten..?

Det kan vara rätt trevligt att sitta och snacka skit med nån polare över en öl eller tre, men om man går ut för att ragga så är det ganska bull.
Senast redigerat av evilmaster (7 september 2008)

30 Inlägg
7 september 2008
är på jobbet,,bara 2 h kvar sen sova hela dan, för att börja vid 18:00 ikväll;) en riktig skithelg med andra ord..

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
7 september 2008
Nu var det slutkört för ikväll. Audin pep om vatten så det fick bli BMW. Drog på från en korsning varpå en tjej glatt ropar från baksätet "jag vill åka med dig fler gånger!" big_smile

Haha, nu ska jag sova! tongue

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
7 september 2008
äntligen kom man hem efter en hel natts fyllechaffis... sotade ur polarens chippade 850 GLT rätt rejält ikväll, full gas hela tiden nästan, typ haha roll

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

470 Inlägg
7 september 2008
Vart på Krogen en sväng big_smile

Och är inte riktigt nöjd med den korta kvällen så pallar inte att sova...

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!

Avstängd
653 Inlägg
7 september 2008
Skulle varit vanlig kväll på stan men tyvärr bytte jag ner mig till volvo (jävla skräp) så jag blåste toppackningen på infartsleden så det blev stort rökmoln= noll olja eller vatten i motorn + bogsering 2 mil hem :@
Alltså fyfan, gång på gång blir det nya fel, jag har anledning att hata det förbannade skitmärket nu!

SAAB FTW!!!!!

Jag har rätt i vad jag än säger.

Administratör
11 962 Inlägg
7 september 2008
Detta är ett forum och inte en chatt.

Låser här.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök