så ni kommer alltså stå på mc donalds parkeringen ihop med gbrt? jag skall bränna en skiva idag som jag spelar imån.. goa basgångar i den ses imorron!!
Japp, all info finns på denna trådens första sida Gött med massa bas
nu e det spikat kommer förbi imorn med nya huvudenheten har inte lärt mig skiten än så får vi se hur de går:)
Va trevligt att du svänger förbi, kanske vi möts i bassrace för jag antar att du oxå kör 139.9?
nej nej nej 139.9 tror ja inte klarar av ja kör 119.9 tror inte våga o köra nån bassrace , har verkligen ingen kontroll på den där nya spelaren
Jag kanske e helt fel ute, men var d du som spelade högst i Jönköping...? Klart att du ska prova på bassrace! Måste få lite folk till stegarna, blir nog mest nybörjare så det blir förhoppningsvis några kvalrepor man får på sig å öva ( i mån av tid)
Va trevligt att du svänger förbi, kanske vi möts i bassrace för jag antar att du oxå kör 139.9?
nej nej nej 139.9 tror ja inte klarar av ja kör 119.9 tror inte våga o köra nån bassrace , har verkligen ingen kontroll på den där nya spelaren
Jag kanske e helt fel ute, men var d du som spelade högst i Jönköping...? Klart att du ska prova på bassrace! Måste få lite folk till stegarna, blir nog mest nybörjare så det blir förhoppningsvis några kvalrepor man får på sig å öva ( i mån av tid)
jo ja va i jönköping ja men då hade ja tur
Oki, men då skulle du ju lätt kunna vara med i någon högre klass, vi får väl ta å peppa dig innan kvalet så du vågar Synes ikväll.