Behöver akut ett kopplingskit till min eclipse 97 2.0! Var kan jag hitta detta! MECA har 2 månaders väntetid Mekonomen kan ej få fram Micro e osäkra på om det de har passar min bil PBZ är för dyra!
Meca tar 2800:- vilket e ganska lagom!
Snälla hjälp mig någon snabbt med att hitta Koplingskit till min eclipse!!
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
Behöver akut ett kopplingskit till min eclipse 97 2.0! Var kan jag hitta detta! MECA har 2 månaders väntetid Mekonomen kan ej få fram Micro e osäkra på om det de har passar min bil PBZ är för dyra!
Tack på förhand! / RichiB
Autoexperten då . Dom har ju sachs grejer ... de e bra grejer de
Tack på förhand! / RichiB
Autoexperten då . Dom har ju sachs grejer ... de e bra grejer de
Ringde dem innan! Han hade inget i datan sa han! MEn han skulle kolla närmare på det! Han lät dock mycket tveksam....
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Clutch-Masters-Stage-1-Mitsubishi-Eclipse-93-99-2-0-Tur_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286Q2em20Q2el1116QQitemZ350076040820 runt 3000:- inkl. frakt plus ev. tull o moms.
Tack! JAg brukar faktiskt ta hem det mesta från Ebay! Fast koppling vågar jag inte! Blir så pass mycket strul om den inte passar! plus att det tar tid att få hit den och ännu mer tid o klydd om det e något strul med den!