3261
Sök

Sprängskisser på Ford Sierra motor ?

355 Inlägg
7 maj 2006
Trådstartare
Någon som har sprängskisser på motorblock och topp till en 2.0i DOHC motor ?

355 Inlägg
11 maj 2006
Trådstartare
Ingen som har eller vet vart man kan få tag i det ? ( Sprängskisser  på en Ford Sierra motor + topp ? )

355 Inlägg
11 maj 2006
Trådstartare
Asså det är då fan  Här står man med  bilen  och plockat av toppen  och  har en bekant som hadde en topp med insug  pakningar och rubbet liggandes  och  så vart han sjuk och har itne hört ett skit i från honom på över en veka nu.. 1200:- för  toppen och jag måste  få i gång aset nu

Akut behov av topp 2.0 ODHC 89
Någon som kan kränga ????

I närheten av Värnamo/jönköping i så fall

355 Inlägg
11 maj 2006
Trådstartare
HEHEHEHEHEHEHHE !!!!

Villken jävla röta man har
En polare till min borssa hans far hadde en helt komplett  ny 2.0I ODHC motor ståendes  och jag vågade knappt fråga honom va han skulle ha  och tittate på honom med  "HUNDÖGON"
och fick  fram ordet Va ska du ha för moton ? Svaret jag fick var så jag  tappade andan och fick snabbt  samla mig Han sa 500:- Jag slet upp plånboken och  hivade snabbt upp 500 kronor till honom och sa till slut, Du är räddaren i nöden !!! smile

Så nu står man med en ny motor och funderar på om man  bara ska losa toppen och slänga på den på moton som sitter i nu.... Lättasty då jag inte är Hulken Har inga  lyfftvärktyg så man kan få ur och i med den nye moton... Så lite tur i oturen en då

Desutom så är det riktigt klipp i den nye moton med
INTE orginal tongue tongue

Så man står i valet o kvalet

Men det blir no fan så att jag  lyffter på toppen på den nye och  flyttar över den till bilen och ser hur moton mår  och skulle den inte gå bra en då Om det skulle vara så att blocket fått stryk av värmen som vart när den gick för varm, Så har man inget val en att palla upp bilen så högt man kan och släppa ner bilen  och och låta moton gå i baken med en snäll och  dra undan den  med  en annan bil och  putta under den nye och sänka ner  bilen  och fä fast den

skulle gå det med... smile smile

Sök