HEHEHEHEHEHEHHE !!!!
Villken jävla röta man har
En polare till min borssa hans far hadde en helt komplett ny 2.0I ODHC motor ståendes och jag vågade knappt fråga honom va han skulle ha och tittate på honom med "HUNDÖGON"
och fick fram ordet
Va ska du ha för moton ? Svaret jag fick var så jag tappade andan och fick snabbt samla mig Han sa
500:- Jag slet upp plånboken och hivade snabbt upp 500 kronor till honom och sa till slut, Du är räddaren i nöden !!!

Så nu står man med en ny motor och funderar på om man bara ska losa toppen och slänga på den på moton som sitter i nu.... Lättasty då jag inte är
Hulken Har inga lyfftvärktyg så man kan få ur och i med den nye moton... Så lite tur i oturen en då
Desutom så är det riktigt klipp i den nye moton med
INTE orginal

Så man står i valet o kvalet
Men det blir no fan så att jag lyffter på toppen på den nye och flyttar över den till bilen och ser hur moton mår och skulle den inte gå bra en då Om det skulle vara så att blocket fått stryk av värmen som vart när den gick för varm, Så har man inget val en att palla upp bilen så högt man kan och släppa ner bilen och och låta moton gå i baken med en snäll och dra undan den med en annan bil och putta under den nye och sänka ner bilen och fä fast den
skulle gå det med...