problem med sony ericsson k800i.

Volvoz84 "Ijenkligen"
31 oktober 2006 · 786 Inlägg

tjena!
har precis köpt en k800i, men jag kan inte ansluta den till datorn.
programmet som jag fick till går inte att installera och när jag sätter i usb-kabeln och trycker filöverföring så händer absolut ingenting..
någon som vet vad man kan göra åt detta?
har inget memorycard i om det kan ha med saken att göra?
tacksam för svar.
mvh

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.
PD-PhoeniXDesigns
31 oktober 2006 · 42 Inlägg

måste ha ditt minneskort i för att kunna lägga in ngt i den

MOTORFREAK
31 oktober 2006 · 16 Inlägg

tjena
har också en k800i hadde det lika klurigt som dig med att fixa det men fick det att funka sen i alla fall hur vet jag inte det bara gick efter lite om och men. men det beror inte på att du inte har något memorycard i alla fall.

peace//rolle

Volvo S40 T4 "SUPER40" (1998)
E30Tompa Rörpulare
31 oktober 2006 · 1 453 Inlägg

Måste installer pgrm 3 ggr har mina poalre fått lov och göra iaf :S

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
Volvoz84 "Ijenkligen"
31 oktober 2006 · 786 Inlägg

PD-PhoeniXDesigns skrev:
måste ha ditt minneskort i för att kunna lägga in ngt i den

nej. jag har inbyggt minne också.
mvh

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.
Volvoz84 "Ijenkligen"
31 oktober 2006 · 786 Inlägg

ingen som vet?
mvh

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.
LocKtar Herr
31 oktober 2006 · 1 722 Inlägg

Puh, jag har ju planer på en k800 också.. smile börjar ångra mej, men va tycker du om telefonen för övrigt?

There's no need to fear, UNDERDOG is here!
Volvoz84 "Ijenkligen"
31 oktober 2006 · 786 Inlägg

LocKtar skrev:
Puh, jag har ju planer på en k800 också.. smile börjar ångra mej, men va tycker du om telefonen för övrigt?

jodå.. riktigt grym kamera, den känns jävligt dyr och lyxig.
den har typ allt man behöver. jag är iaf nöjd, förutom programmet som följer med, det verkar krångligt som fan.. hade varit bättre om den hade funkat som w810i att man bara sätter in sladden och sen kan börja föra över grejor.
mvh

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.
IzzYzzI
31 oktober 2006 · 51 Inlägg

du ska installera sony ericsson file manager så då är det bara att plugga i sladden så blipar datorn till och du får döpa din telefon till något... Min k800 heter talifan.. big_smile

Volvoz84 "Ijenkligen"
1 november 2006 · 786 Inlägg

IzzYzzI skrev:
du ska installera sony ericsson file manager så då är det bara att plugga i sladden så blipar datorn till och du får döpa din telefon till något... Min k800 heter talifan.. big_smile

tack! ericsson file manager? finns det på skivan då?

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.
heltsonika Rebel with a cause
1 november 2006 · 224 Inlägg

Det brukar ju vara så att man ska installera mjukvara först och sen koppla in sladden. Testa det... Sen finns det ett program som heter My phone explorer som är utmärkt om du har blåtand till datorn. http://www.fjsoft.at/en/ tror jag att det var

BN
6 januari 2009 · 1 Inlägg

min sony k800i fungerar prima med usb kabeln, men några knappar har lagt av: # C höger jojstick  uppjojstick merknappen och det går inte ladda den, nån som har nån aning vad som kan ha hänt?hmm

Senast redigerat av BN (6 januari 2009)

Mortalis VW-nörd?
7 januari 2009 · 4 332 Inlägg

släng skittelefonen innan den dör helt plötsligt säger ja dig. alla jävla nummer o meddelanden puts väck för den vägra fan starta igen.
K800 = Sämsta skittelefonen ever, allt pajar på dom

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang