Tatuering på halsen?

volvo_1987
21 januari 2009 · 1 675 Inlägg

alltid viljat ha en stor spindel på halsen. Men kommer aldrig bli wink

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
Hammarslag Inläggskritiker
22 januari 2009 · 990 Inlägg

tkd_rille skrev:

Hammarslag skrev:

tkd_rille skrev:

där beror de på helt också. ska du stå på mcdonalds får du inte ha något synligt alls, men du kan skära sönder armarna och få jobb ändå där.
men jobbar man i fabrik eller något annat sådant jobb och aldrig kommer stå och ta hand om kunder så är de helt skitsamma.
Om de hade stått någon med tatueringar på mcdonalds hade jag inte brytt mig. Men piercingar däremot hade jag inte gillat i närheten av mat.

Och vem fan vill ha jobb på Mc donalds ? går hellre arbetslös isf.
Det där kommer ändras snart, nu när tattueringar är så pass vanligt o accepterat.

Det är typ arbete direkt med kunder jag menar, mcdonalds är extremt känsliga när de gäller något som har med kroppen att göra. Är du för ful så får du heller inte stå där ju.  Så de var bara ett exempel.

Då ska du åka till norrköping och besöka samtliga mc donalds där, jobbar minst en julgris på varje mcdonalds. Såna brudar man inte ens sätter på pissfull, så utseende lär dom inte neka nån jobb för om du inte är otroligt vanskapt eller saknar intellekt.

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed
Reeplayed Vi lever i en orättvis värld..
22 januari 2009 · 560 Inlägg

tkd_rille skrev:
Det är typ arbete direkt med kunder jag menar, mcdonalds är extremt känsliga när de gäller något som har med kroppen att göra. Är du för ful så får du heller inte stå där ju.  Så de var bara ett exempel.

Det där stämmer ju inte i Karlskrona iaf. Har 2 McDonalds här, på det ute i Vedeby har det jobbat en vältatuerad tjej, hela armen och upp mot halsen. Killen som är, vad det nu heter, typ resturangchef, på McD inne i stan har en hel del tatueringar.

Even fools they say, can find a way out of the dark.
Muttley
22 januari 2009 ·

Reeplayed skrev:

tkd_rille skrev:
Det är typ arbete direkt med kunder jag menar, mcdonalds är extremt känsliga när de gäller något som har med kroppen att göra. Är du för ful så får du heller inte stå där ju.  Så de var bara ett exempel.

Det där stämmer ju inte i Karlskrona iaf. Har 2 McDonalds här, på det ute i Vedeby har det jobbat en vältatuerad tjej, hela armen och upp mot halsen. Killen som är, vad det nu heter, typ resturangchef, på McD inne i stan har en hel del tatueringar.

Okej, men på de mcdonalds i närheten här är sjukt känsliga när de gäller någon form av bodyart överhuvudtaget.

Blodpudding
22 januari 2009 · 29 Inlägg

Om jag inte var säker på motiv skulle jag lugna mig med en sådan tatuering.

Om man tänker ett steg längre då. Det där med arbete o.s.v.? I arbeten där man har ett ansikte utåt, t.ex. säljare. Då handlar det inte om vad arbetsgivaren har för privata åsikter kring synlig kroppskonst. Det är ju KUNDEN som ska köpa som är boven i dramat. Visst, den yngre generationen köper i alla fall. Men det finns alltid vissa som är en smula kontroversiella. Därför finns det ofta krav på klädsel/utseende på sådana företag. Kanske tråkigt, men det är den bittra sanningen.

Tänk efter före, är mitt tips wink

Mercedes C300de "EQ Power" (2020)
IceEyes Varningar: För många..
22 januari 2009 · 2 552 Inlägg

En polare tatuerade en stor stjärna på sin hals och det ser faktiskt rätt bra ut smile

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
qwamazon
2 februari 2009 · 2 Inlägg

Visst kan det vara snyggt med feta tribals på en grov vältränad kille, men tyvärr är det alltför många småkillar som tror att man blir cool bara man har tatuerat sig lite.... det är inte i skinnet det sitter utan
innanför pannbenet.....

Autonom
3 februari 2009 · 319 Inlägg

qwamazon skrev:
Visst kan det vara snyggt med feta tribals på en grov vältränad kille, men tyvärr är det alltför många småkillar som tror att man blir cool bara man har tatuerat sig lite.... det är inte i skinnet det sitter utan
innanför pannbenet.....

Så muskler sitter innanför pannbenet?

Ordning är till för idioter, genier behärskar även kaos.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang