3660
Sök

S4 2.2 köpes

49 Inlägg
14 februari 2009
Trådstartare
Hej, letar efter en fin s4 2.2 tq mellan 92-94 års...
Någon som har en till salu mellan 25-35 tusen så tipsa gärna på...
Har kollat på alla säljes sidor och fann inget som jag direkt fall för, finns det någon här inne som kanske vill bli av med sin s4 eller någon som kan tipsa så skriv gärna.. tacksam för alla svar! MVH

huh?
10 427 Inlägg
49 Inlägg
14 februari 2009
Trådstartare
steifan skrev:
Annonsering är verboten yikes

http://media.berner-international.de/me … .399.0.jpg

(I forumet)

Din vän:

http://www.garaget.org/annonser/

Jaha, okej sure

2 638 Inlägg
14 februari 2009
Använd köp och sälj eller blocket

498 Inlägg
14 februari 2009
shaghz skrev:
Hej, letar efter en fin s4 2.2 tq mellan 92-94 års...
Någon som har en till salu mellan 25-35 tusen så tipsa gärna på...
Har kollat på alla säljes sidor och fann inget som jag direkt fall för, finns det någon här inne som kanske vill bli av med sin s4 eller någon som kan tipsa så skriv gärna.. tacksam för alla svar! MVH

Letade själv efter en i fint skick för max 40` hela hösten.
Och vad kan jag säga om detta: Rent djävla hopplöst!
Maken till modell med fler sönderkörda och misshandlade ex tror jag är svårt att hitta.
I vilket fall så hittade jag tillslut en bil i hyfsat skick, men även den hade/har en del saker som behöver åtgärdas.

Jag antar att eftersom detta är den billigaste "s-bilen" med turbofemma så inriktar sig klientelet med mindre pengar på dessa och då blir skicket därefter?
De bilar i bättre skick verkar inte byta ägare så ofta och är därför ganska sällsynta i annonserna.

Om jag ska ge dig ett råd  så kan jag säga att om du absolut inte har mer än 25-35`på fickan så sparar du ett tag till.
För om du köper en bil för 35`så bör du ha iaf 10`kvar för att sedan lägga på bilen och köper du en bil för 25´ så räcker det nog inte med 10´.
Men visst man kan ha tur att hitta en bra bil för en relativt billig peng, men i vilket fall så lär det krävas en hel del sökande innan du hittar ett bra ex.

Reservdansk
6 271 Inlägg
14 februari 2009
§3 När du postar (gäller forumet)
• Välj en rubrik som tydligt visar vad tråden handlar om och följ rubrikanvisningarna som hittas i en klistrad tråd i varje forum. Trådar som inte följer rubrikanvisningarna kommer att låsas eller raderas utan förvarning.
Trådar och inlägg skall skrivas i för ämnet lämpligast forum.
• Samma inlägg får inte postas i flera forum (s.k. korspostning).

§9 Marknadsföring och försäljning
Det är förbjudet att skapa eller sprida marknadsföring för egen eller andras näringsverksamhet. Försäljning och annonsering får inte förekomma på annan plats än Köp & sälj.
Senast redigerat av TurbOla (14 februari 2009)

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
14 februari 2009
Han missade köp & sälj tråd.
http://www.garaget.org/annonser/

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

4 767 Inlägg
14 februari 2009
Tråd låst.

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

Sök