4389
Sök

dubbla utblås på v70-97. råd och dåd:)

235 Inlägg
28 januari 2009
Trådstartare
hejsan. har en undran ang dubbla utblås på gamla v70. finns det nån som gjort det, eller har nåt tips om hur det ska göras? vart drar man röret osv? gärna om nån har bilder oxå. mvh eilert

PULVERLACKERAR
605 Inlägg
29 januari 2009
vill du ha billit,enkelt,å bara dubbla utblås så har du vår vän BILTEMA..dom har olika rör,muffar,mm...
Är tyvärr ej rostfritt! Jag byggde 3tum från katten på min s80 och priset blev 800kr..dock ej dubbla pipor...
Är ju inte så svårt om man har möjligheten..
Tror biltema tar 100kr/m för 3tum..
Kanske finns någon v70awd på skroten du kan plocka lite delar ifrån...
Har för mig att dom är superlätta att bygga dubbla pipor på...
A, men lycka till

Vill du snygga till under bilen? Lacka bakaxel eller länkarm?Prata med mig, älskar att lack

235 Inlägg
1 februari 2009
Trådstartare
jo rör från biltema eller liknande blir det, det jag undrar mest över är platsen... verkar trångt under där... reservhjulsbaljan är ju lixom i vägen. smile

68 Inlägg
2 februari 2009
Kolla fille_s70 här på garaget. Han har byggt på sin s70. Är nästan likadant?

"Fuck no, not today, thank you kindly."
Livet utan turbo suger

235 Inlägg
4 februari 2009
Trådstartare
kikade , fast han hade ju inga byggbilder tyvärr.... fin bil dock

Charkuterist
88 Inlägg
4 februari 2009
eilert skrev:
hejsan. har en undran ang dubbla utblås på gamla v70. finns det nån som gjort det, eller har nåt tips om hur det ska göras? vart drar man röret osv? gärna om nån har bilder oxå. mvh eilert

Har gjort dubbla utblås på min S70 Kolla gärna in korten om det e ngt sånt du har tänkt dig.

235 Inlägg
17 februari 2009
Trådstartare
Jessan skrev:
eilert skrev:

Har gjort dubbla utblås på min S70 Kolla gärna in korten om det e ngt sånt du har tänkt dig.

riktigt snygg bil, är ju så jag tänkt mig med rören... fast saknar byggbilder sad

Sök