3556
Sök

Vart gårdet att få tag på klister vindavvisare?

667 Inlägg
22 mars 2009
Trådstartare
#1
söker vindavvisare men inte såna man sätter fast i rutan. utan såna man klistrar fast åvanför rutan? någon som vet vart det går att få tag på? vill verkligen ha innan sommaren.cool


Forummoderator
26 678 Inlägg
22 mars 2009
#2
volvo_245_racing skrev:
söker vindavvisare men inte såna man sätter fast i rutan. utan såna man klistrar fast åvanför rutan? någon som vet vart det går att få tag på? vill verkligen ha innan sommaren.cool

Eh..va?
Inte råkar du har en bild du kan lägga upp?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

667 Inlägg
22 mars 2009
Trådstartare
#3
https://www1.garaget.org/gallery/archive/82208/600571_bseh3e.jpg
syns kanske inte så bra men heltäckande till bakrutan ska de vara också.. dessa är köpt på volvo men dem slutade sälja för ca 1,5år sedan tyvär:( alltså klister inte fast tryckta.


1 675 Inlägg
22 mars 2009
#4
Han menar såna man köper på volvo dom långa. Många företag har börjat med biligare som du nyper fast mellan rutan och listen. Men han vill ha orginal vindavisarna wink

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!

Volvoskadad
6 017 Inlägg
Xenoholic
2 559 Inlägg
22 mars 2009
#6
Här kanske: http://www.blocket.se/vi/10641636.htm?ca=18_s
Vet dock inte hur de sätts fast.

En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D

1 675 Inlägg
22 mars 2009
#7
Aerocombi skrev:
Här kanske: http://www.blocket.se/vi/10641636.htm?ca=18_s
Vet dock inte hur de sätts fast.

nypare :wink

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!

Forummoderator
26 678 Inlägg
22 mars 2009
#8
volvo_1987 skrev:
Han menar såna man köper på volvo dom långa. Många företag har börjat med biligare som du nyper fast mellan rutan och listen. Men han vill ha orginal vindavisarna wink

Aha..alltid lär man sig nåt nytt smile

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

667 Inlägg
22 mars 2009
Trådstartare
#9
Aerocombi skrev:
Här kanske: http://www.blocket.se/vi/10641636.htm?ca=18_s
Vet dock inte hur de sätts fast.

tyvär är det dem som nyps fast:( dem andra är dyrare.


Xenoholic
2 559 Inlägg
22 mars 2009
#10
Äh, man kan nog limma dom oxå wink

En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D

1 675 Inlägg
22 mars 2009
#11
Aerocombi skrev:
Äh, man kan nog limma dom oxå wink

nej, kör på sånna på 945 lycka till roll

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!

667 Inlägg
22 mars 2009
Trådstartare
#12
Aerocombi skrev:
Äh, man kan nog limma dom oxå wink

dm andra sitter snyggare och det verkar vara lite krångel att få ner och upp rutan:/


1 675 Inlägg
22 mars 2009
#13
Har el hissar på 945 med dom nyparna får man inte ner rutorna om man inte hjälper till sad

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!

667 Inlägg
22 mars 2009
Trådstartare
#14
volvo_1987 skrev:
Har el hissar på 945 med dom nyparna får man inte ner rutorna om man inte hjälper till sad

mm där ser man.. kosta vad det kosta vill SKA ha dem andra någon som vet vart man får tag på dem till 740 eller ev har några över som ska sälja dem tveka inte att höra av er.



Sök