Just nu (14 mars) billig olja ICA MAXI Örebro!

Mr_EmCom Med.lem
22 mars 2009 · 3 759 Inlägg

Growe skrev:

leksak skrev:

Growe skrev:

hehe jojo den använder man frivilligt..


helix oljan är nu slut på maxi såg jag...fast jag har en dunk mobil super 3000 står och väntar smile
tänkte dom skulle sälja ut mer mobil olja på maxi smile
brukar köpa på mig men vägrar att använda något annat än Mobil och Castrol olja i mina bilar

min spillolja är bättre än temas skitolja...kan dom inte ens göra ett oljefilter som håller betvivlar jag att dom kan något om olja oavsätt vad folk tror
ingen har bevisat att den är bra smile
fast jag ser mängder med illa luktande skitbilar på tema parkeringen
undra varför smile

Del 1: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=67250
Del 2: http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=67251

varsegod..

är det klassningarna du menar?
det bevisar inte så mycket mer än att dom fyller dom kraven
inte att det är en sämre eller bättre olja än någon annan
fast jag o andra sidan tror inte på allt som står på en flaska
om biltema får sin olja klassad betyder det inte att det kan skilja från en flaska till en annan
ungefär som allt annat på biltema verkar vissa saker av samma produkt fungera olika bra

men jag värdesätter att motorn alltid fungerar eftersom det både tid och pengar blir billigare i längden smile

Ja för alla vet ju att alla tänkbara fel på ett fordon beror på om man kör med castol eller biltema olja...



roll

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!
BMW e24 635csi M-technic "The Great white shark" (1983)
Snajdarn Lights out.
23 mars 2009 · 124 Inlägg

Growe skrev:

mulleina skrev:
billig olja på lidl också, 130kr för fem liter

hehe jojo den använder man frivilligt..


helix oljan är nu slut på maxi såg jag...fast jag har en dunk mobil super 3000 står och väntar smile
tänkte dom skulle sälja ut mer mobil olja på maxi smile
brukar köpa på mig men vägrar att använda något annat än Mobil och Castrol olja i mina bilar

min spillolja är bättre än temas skitolja...kan dom inte ens göra ett oljefilter som håller betvivlar jag att dom kan något om olja oavsätt vad folk tror
ingen har bevisat att den är bra smile
fast jag ser mängder med illa luktande skitbilar på tema parkeringen
undra varför smile

Du är min idol!!!

Tack vare såna som du (som köper märket, inte oljan) som gör det möjligt att sälja dyra saker med samma kvalite.

Ett exempel: Om vi säger att 4liter olja på biltema kostar 250kr så betalar du kanske 20kr i den reklam som biltema har gjort för oljan (reklamblad, katalog osv) Och betalar du över 500kr för Mobil 1 så betalar du minst 250kr för märket då dom har tv reklamer, annonser i motortidningar osv...

Att tillverka mobil 1 olja är inte dyrare än biltema...

Senast redigerat av Snajdarn (23 mars 2009)

beemern .......
23 mars 2009 · 2 655 Inlägg

en annan köper ju på oljedepån här i ösd, 140kr för 4liter året om wink. handlar alltid där, samma olja som på meca, mekonomen, macken ja alla såna ställen.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang