Medde skrev:Filmen var kanon:) man längtar igen efter nästa träff:D /T5
RobinS2 skrev:Sjukr bra film Haggi och kikki! Stort Tack ska ni ha efter många timmars arbete
BlackEagle skrev:Medde skrev:Filmen var kanon:) man längtar igen efter nästa träff:D /T5Håller helt o hållet med.********************Mycket bra film, bra jobbat, sen hoppas jag o min EVO på ny träff snarast
eksten skrev:BlackEagle skrev:Medde skrev:Filmen var kanon:) man längtar igen efter nästa träff:D /T5Håller helt o hållet med.********************Mycket bra film, bra jobbat, sen hoppas jag o min EVO på ny träff snarast tror du bara längtar efter att andas in dammet efter min evo
BlackEagle skrev:eksten skrev:BlackEagle skrev:Håller helt o hållet med.********************Mycket bra film, bra jobbat, sen hoppas jag o min EVO på ny träff snarast tror du bara längtar efter att andas in dammet efter min evo Hahaha....håll i dig så inte bromsarna börjar ryka för mycket igen
eksten skrev:BlackEagle skrev:Håller helt o hållet med.********************Mycket bra film, bra jobbat, sen hoppas jag o min EVO på ny träff snarast tror du bara längtar efter att andas in dammet efter min evo
BlackEagle skrev:Håller helt o hållet med.********************Mycket bra film, bra jobbat, sen hoppas jag o min EVO på ny träff snarast
haagi skrev:Var det någon igår som såg vem som skada min bil ????? Jävligt dålig stil att inte våga stå för det man har gjort!!!!!!!!!!http://www1.garaget.org/gallery/archive/41726/612853_xvbl7b.jpg