Eftersnack: Elmia 2009

Fotografen_Micke Fotograf/Ljudbyggare
14 april 2009 · 781 Inlägg

Jag anser att det bara blir bättre och bättre för varje år som går. Jag tänker minsann inte bryta min tradition att besöka Elmia. Förbereder mig redan inför nästa år!!

Lucky13 Lastbils chaufför
14 april 2009 · 114 Inlägg

SNL skrev:

Lucky13 skrev:

WiiWer skrev:
Jag undrar precis samma sak som Lucky13. Finns det någon film eller några bilder från Raceet på kvällen?

Verkar tyvärr vara väldigt få som filmade eller tog bilder på racet som var.
Alla verkar ha varit på A6 hela kvällen...

Jag hade gärna filmat, men alla bara drog helt plötsligt och vi hade ingen aning om vart man skulle så vi körde först vilse. Sen hamnade vi vid någon shell mack och sen drog vi tillbaka till A6 hmm

Tråkit det sad
Hade velat ha film när ja smiskade upp en supra med min 200:a smile

Projekt tråd http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=70700
If I´m going to die,
I shure as hell am going to die crashing
Copyright Lucky13
Nissan 200 sx13 "Prosit" (1992)
SNL
14 april 2009 · 615 Inlägg

Lucky13 skrev:

SNL skrev:

Lucky13 skrev:
Verkar tyvärr vara väldigt få som filmade eller tog bilder på racet som var.
Alla verkar ha varit på A6 hela kvällen...

Jag hade gärna filmat, men alla bara drog helt plötsligt och vi hade ingen aning om vart man skulle så vi körde först vilse. Sen hamnade vi vid någon shell mack och sen drog vi tillbaka till A6 hmm

Tråkit det sad
Hade velat ha film när ja smiskade upp en supra med min 200:a smile

Hade jag gärna filmat tongue
Tyvärr hann jag bara få med detta på kameran hmm
[video]http://www.garaget.org/video/buz29zev5a5r[/video]

Senast redigerat av SNL (14 april 2009)

Let's stance!
Sherman
14 april 2009 · 32 Inlägg

Tony_Rene skrev:
nöjd överlag med hela upplägget:) fick kollat in massa roliga bilar pratat med bil byggarna och kännt lite på de flesta bilarna:) 

sen a6 var la kul.. drog upp en bänk som vi lånade från en polares trädgård på flaket garderade oss med 2 st grillar och lite grill mat:) blev strålande... sedan så fattade jag inte helt det med att stå och hoppa ppå sina bilar... men ahh så länge de e deras egna så e det ju deras problem:P hehe

kasta skit på poliserna är ju jävligt onödigt.. de gör bara sitt jobb...   så strålande kväll och stråland upplägg:)

hehe gillade eran pickis med upplägget på flaket;)...kunde dock inte ta någon bild då hela min mobil va full och min kamera va dödsad...hoppas någon bild läggs upp:)

/ [Shörman]
juniioor
14 april 2009 · 15 Inlägg

Bilman skrev:

juniioor skrev:

Bilman skrev:

Ja det kanske det gör vad vet jag. Jag hoppas jag slipper ställa upp iaf smile

ja de är väl dit eget val smile

Ja tur är la det. smile

HAHha , jaa big_smile

Gawar
14 april 2009 · 113 Inlägg

Lucky13 skrev:

SNL skrev:

Lucky13 skrev:

Verkar tyvärr vara väldigt få som filmade eller tog bilder på racet som var.
Alla verkar ha varit på A6 hela kvällen...

Jag hade gärna filmat, men alla bara drog helt plötsligt och vi hade ingen aning om vart man skulle så vi körde först vilse. Sen hamnade vi vid någon shell mack och sen drog vi tillbaka till A6 hmm

Tråkit det sad
Hade velat ha film när ja smiskade upp en supra med min 200:a smile

Har film på det innifrån min bil... hehe....

WiiWer VAG Tekniker
14 april 2009 · 101 Inlägg

Lucky13 skrev:

WiiWer skrev:
Jag undrar precis samma sak som Lucky13. Finns det någon film eller några bilder från Raceet på kvällen?

Verkar tyvärr vara väldigt få som filmade eller tog bilder på racet som var.
Alla verkar ha varit på A6 hela kvällen...

Mjo kan nog vara så. Synd dock. Men man såg ju att det var en hel del som fotade ændå. Man kan ju hoppas att det dyker upp en film eller så. Man vet ju aldrig. smile

ralle_boyen bara för jag hamnar över dig ;D
14 april 2009 · 846 Inlägg

synd att mina lameler e slut hmm men men fick se en fin show i alla fal big_smile

Volvo 855 t5R "team soundmadness" (1995)
Sherman
15 april 2009 · 32 Inlägg

kan inte säga något ont om elmia då det va första gången jag va där men jag gillade det:)
var ju väldigt impad av pekka salo's ford mondeo som faktiskt va skälet till att jag åkte upp:D
mer finska bilbyggare:D

/ [Shörman]
JontaK
15 april 2009 · 174 Inlägg

Jag tycker att själva mässan var rätt bra i år.
Har åkt dom nio kilometrarna till Elmia senaste 10-12 åren och tycker årets upplaga var en av dom bättre på senare år.
Tyvärr var inte beteendet på kvällarna lika roligt. Har extremt svårt att acceptera nedskräpningen och fyllan. Lite däckbränning har jag inget emot men man ser så mycket annan skit.
Det är nog fel att skylla på "raggare", det är snarare så att det är diverse yngre människor som står för dumheterna.
Tyvärr såg man återigen hemskt trafikvett från diverse äldre volvobilar.
Kanske tur i oturen att min bil står still efter en påkörning bakifrån, av just en volvo. big_smile

Subaru Legacy GT spec B "Twin Turbo RFRB" (1999)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang