Hallo, har en Audi 100cc -87:a. Det är så att man kan bara varva den till 5000varv sen slår den ifrån, typ dör och kommer igen. Undrar om ngn kan veta vad det kan vara för fel?
Saab har en spärr vid 6000 varv som slår i för att man inte ska förstöra motorn. När varvtalet gått ner igen så är det bara att fortsätta köra. Kan eventuellt vara så att audis spärr ligger på 5000 varv?
Saab har en spärr vid 6000 varv som slår i för att man inte ska förstöra motorn. När varvtalet gått ner igen så är det bara att fortsätta köra. Kan eventuellt vara så att audis spärr ligger på 5000 varv?
Okej, men har ju sett andra sånna här bilar som kan varva mera. Dessutom har jag bytt stift,kablar,rotor & locket.
jag tror absolut på det. den gamla rotorn va säkert avlång medans den nya mer fyrkantig. sett uppifrån. jag fick en så när jag skulle byta på en gammel audi. jag vände 500meter efter affären å och ville byta.
jag tror absolut på det. den gamla rotorn va säkert avlång medans den nya mer fyrkantig. sett uppifrån. jag fick en så när jag skulle byta på en gammel audi. jag vände 500meter efter affären å och ville byta.
Asså, men får ta och kolla om man får tag i en sådan då. växlar man ner lite hårt så smäller det ju satan i bilen