Pixelfel i färddatorn

Goldfinger_86
18 maj 2009 · 91 Inlägg

Hejsan!
tänkte höra om någon kan tippsa om nån som kan fixa pixelfel i färddatorn i en saab 9-5 98:a?

Saab 9-5 2.0t "Aggressiv" (1998)
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
19 maj 2009 · 6 170 Inlägg

Swedenrockers skrev:
TBOC_Razor har nog nån guide åt dig.
Han är inte så lite Saab-nörd tongue

Goldfinger_86 skrev:
Hejsan!
tänkte höra om någon kan tippsa om nån som kan fixa pixelfel i färddatorn i en saab 9-5 98:a?

Han har redan sett vad jag skrev i den andra pixel-fel-tråden som ploppade upp igår wink



Och vaddå saab-nörd ??

Gillar saab och råkar bara sitta på deras små program så det är ju inte konstigt om man kan kolla upp lite grejor tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
azid Det som inte dödar gör ont
19 maj 2009 · 2 668 Inlägg

TBOC_Razor skrev:

Swedenrockers skrev:
TBOC_Razor har nog nån guide åt dig.
Han är inte så lite Saab-nörd tongue

Goldfinger_86 skrev:
Hejsan!
tänkte höra om någon kan tippsa om nån som kan fixa pixelfel i färddatorn i en saab 9-5 98:a?

Han har redan sett vad jag skrev i den andra pixel-fel-tråden som ploppade upp igår wink



Och vaddå saab-nörd ??

Gillar saab och råkar bara sitta på deras små program så det är ju inte konstigt om man kan kolla upp lite grejor tongue

NÖRD----- pekar på... big_smile

2slow
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
19 maj 2009 · 6 170 Inlägg

azid skrev:

TBOC_Razor skrev:

Swedenrockers skrev:
TBOC_Razor har nog nån guide åt dig.
Han är inte så lite Saab-nörd tongue

Han har redan sett vad jag skrev i den andra pixel-fel-tråden som ploppade upp igår wink



Och vaddå saab-nörd ??

Gillar saab och råkar bara sitta på deras små program så det är ju inte konstigt om man kan kolla upp lite grejor tongue

NÖRD----- pekar på... big_smile

Äh tyst med dig big_smile

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
sniperoddan User
19 maj 2009 · 41 Inlägg

TBOC_Razor skrev:

azid skrev:

TBOC_Razor skrev:

Han har redan sett vad jag skrev i den andra pixel-fel-tråden som ploppade upp igår wink



Och vaddå saab-nörd ??

Gillar saab och råkar bara sitta på deras små program så det är ju inte konstigt om man kan kolla upp lite grejor tongue

NÖRD----- pekar på... big_smile

Äh tyst med dig big_smile

Skulle hellre vilja kalla det SAAB biten eller SAAB Fantast tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang