Angående sammåkning från örebro till vingåkraträffen 23 maj

WeDo
21 maj 2009 · 3 390 Inlägg

Sen hoppas jag de flesta respekterar att vi försöker åka lagligt dit. Inte heeelt omöjligt att polisen är tipsade. Sen blir det lätt så att drar en så kan personen bakom känna sig "tvungen" att göra detsamma... Och det vill vi ju inte....

Vi har ju inte direkt jättebråttom....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
_Dalle_ Unknown Örebro
21 maj 2009 · 291 Inlägg

WeDo skrev:
Sen hoppas jag de flesta respekterar att vi försöker åka lagligt dit. Inte heeelt omöjligt att polisen är tipsade. Sen blir det lätt så att drar en så kan personen bakom känna sig "tvungen" att göra detsamma... Och det vill vi ju inte....

Vi har ju inte direkt jättebråttom....

försöker....det ska vara lagligt....och som sakt vi har inte skit brottom ju!!!

Volvo s40 "airride" (2000)
Volkswagen Buggy "Bugrun 2012" (1967)
WeDo
21 maj 2009 · 3 390 Inlägg

Neee, men av erfarenhet så vill vissa sticka iväg när det rullar iväg iaf...   Och de som känner att de måste blåsa 120 hela vägen behöver ju då inte deltaga.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
x40
21 maj 2009 · 157 Inlägg

taway skrev:

x40 skrev:
Kommer
Kanske någon som vill träffas ca 6:30 någonstans i Örebro för färd mot Odensbacken /Peter

Jodå några verkar vara intresserade av det. Såvida ingen har något bättre förslag så kommer jag rulla från centrum strax efter 06 mot parkeringen utanför gamla farmek/scan/prisrace/matöppet och allt vad det nu hetat genom åren.

Bra förslag tycker jag /Peter

WeDo
21 maj 2009 · 3 390 Inlägg

x40 skrev:

taway skrev:

x40 skrev:
Kommer
Kanske någon som vill träffas ca 6:30 någonstans i Örebro för färd mot Odensbacken /Peter

Jodå några verkar vara intresserade av det. Såvida ingen har något bättre förslag så kommer jag rulla från centrum strax efter 06 mot parkeringen utanför gamla farmek/scan/prisrace/matöppet och allt vad det nu hetat genom åren.

Bra förslag tycker jag /Peter

OCh vart ligger det på ett ungefär ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
x40
21 maj 2009 · 157 Inlägg

WeDo skrev:

x40 skrev:

taway skrev:

Jodå några verkar vara intresserade av det. Såvida ingen har något bättre förslag så kommer jag rulla från centrum strax efter 06 mot parkeringen utanför gamla farmek/scan/prisrace/matöppet och allt vad det nu hetat genom åren.

Bra förslag tycker jag /Peter

OCh vart ligger det på ett ungefär ?

Örebro bilskrot,Lindetruckar,på vänster sida innan rakan mot Ekeby/Almby
/Peter

WeDo
22 maj 2009 · 3 390 Inlägg

x40 skrev:

WeDo skrev:

x40 skrev:

Bra förslag tycker jag /Peter

OCh vart ligger det på ett ungefär ?

Örebro bilskrot,Lindetruckar,på vänster sida innan rakan mot Ekeby/Almby
/Peter

Åker och kikar imorrn tongue  Svänger man typ vänster efter man kört över järnvägen om man kommer från centrumhållet ... den vägen ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
taway
22 maj 2009 · 296 Inlägg

Vänster vid Statoil Almbyplan ja. Ronny Pettersson-statyn.

Enligt eniro GPS:

N 59º 15.712'
E 015º 15.741'

stroma
22 maj 2009 · 172 Inlägg

06.30 är jag där, rondellen nere vid örebro bilskrot är det bara svänga vänster i sen direkt höger. står en gul/röd skylt på huset mitt imot skroten. tycker samma sak, ingen bråska har vi, så kan vi ta det lungt på morgon kvisten. jag kommer nog ialafall inte vara så jävla pigg:D (Ej moronpigg)=smile

Utför flockning kontakt: stromae@gmail.com lr 070-5333936
znurv
22 maj 2009 · 136 Inlägg

Har anmält mig och blir jag uttagen så dyker jag upp på morgonen vid skroten! Nästan så jag kan putta bilen för hand dit :p

Jag kör "svenskt" och jag gillar det!
WeDo
22 maj 2009 · 3 390 Inlägg

ok.. men då kommer jag dit vid 06:30 också....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
stroma
22 maj 2009 · 172 Inlägg

nu så har man gjort dom sista grejerna på bilen för att man ska ta sig till vingåker:) nu tror jag behöver sova en stund.

Utför flockning kontakt: stromae@gmail.com lr 070-5333936
taway
23 maj 2009 · 296 Inlägg

Jaha det var ju snyggt. NU har man fått en brusten grenrörspackning på ena toppen.. Precis lagom innan avfärd! Blir en lång natt det här...

EDIT:
Sådär! Precis hemkommen från GDS-hallen  Ett jävla bök, men nu är Vingåkra räddat för min del smile Får sova i tre timmar i alla fall...

Senast redigerat av taway (23 maj 2009)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang