Eftersnack birsta träffen bilder från h-sand till sundsvall

Precox
24 maj 2009 · 5 Inlägg

Fina bilder, dock förväntar jag mig lite fler framåt veckan smile Tyvärr kunde jag ta med mig rexen och delta på denna träff då jag hade ett nattskift på fabriken sad men nästa gång kanske!

_Nille_ Patrik
24 maj 2009 · 124 Inlägg

Precox skrev:
Fina bilder, dock förväntar jag mig lite fler framåt veckan smile Tyvärr kunde jag ta med mig rexen och delta på denna träff då jag hade ett nattskift på fabriken sad men nästa gång kanske!

okej:) ja få se om man trycker in några fler bilder till väckan:) hoppas att du kommer nästa gång dåsmile

svenna945
25 maj 2009 · 21 Inlägg

_Nille_ skrev:

svenna945 skrev:
Jag kom med. Min passat med gröna kåpor under huven smile

haha okej:) ja det va ganska fränt så jag tänkte du kan ju få vara med:D men har du lackat det dära själv eller lämnat in det?smile

Har en kompis som är lackerare så han fick göra det, det matchar ju mina bromsok smile

Volkswagen Golf mk3 GT "Brock" (1994)
Volkswagen passat 1.8T "Blueline" (2003)
soyd
25 maj 2009 · 1 853 Inlägg

Fasiken så riktigt kul ut med samling på donken i h-sand först, och sedan vidare till Sundsvall smile
Själv kunde jag inte närvara tyvärr hmm (Bortrest...)

_Nille_ skrev:
Bild 20
http://img32.imageshack.us/img32/3588/667274ogeizw.jpg

btw vems är R32:an på bild 20 ?

/mvh soyd

_Nille_ Patrik
25 maj 2009 · 124 Inlägg

svenna945 skrev:

_Nille_ skrev:

svenna945 skrev:
Jag kom med. Min passat med gröna kåpor under huven smile

haha okej:) ja det va ganska fränt så jag tänkte du kan ju få vara med:D men har du lackat det dära själv eller lämnat in det?smile

Har en kompis som är lackerare så han fick göra det, det matchar ju mina bromsok smile

okej:) vart ju bra jag håller på att utbilda mig till lackare;)

_Nille_ Patrik
25 maj 2009 · 124 Inlägg

soyd skrev:
Fasiken så riktigt kul ut med samling på donken i h-sand först, och sedan vidare till Sundsvall smile
Själv kunde jag inte närvara tyvärr hmm (Bortrest...)

_Nille_ skrev:
Bild 20
http://img32.imageshack.us/img32/3588/667274ogeizw.jpg

btw vems är R32:an på bild 20 ?

/mvh soyd

okej jo det va ass kul med samåkningen och att åka ner:) sen så va det synd att du inte kunde komma men nästa gång får det bli vilder på golfen din:) ja han hetter på garaget alla fall Thorssa sen vet jag inte sa bara hej när jag tog kortet.

Thorssa
25 maj 2009 ·

soyd skrev:
Fasiken så riktigt kul ut med samling på donken i h-sand först, och sedan vidare till Sundsvall smile
Själv kunde jag inte närvara tyvärr hmm (Bortrest...)

_Nille_ skrev:
Bild 20
http://img32.imageshack.us/img32/3588/667274ogeizw.jpg

btw vems är R32:an på bild 20 ?

/mvh soyd

Det är min bil smile

soyd
25 maj 2009 · 1 853 Inlägg

Thorssa skrev:

soyd skrev:
Fasiken så riktigt kul ut med samling på donken i h-sand först, och sedan vidare till Sundsvall smile
Själv kunde jag inte närvara tyvärr hmm (Bortrest...)

_Nille_ skrev:
Bild 20
http://img32.imageshack.us/img32/3588/667274ogeizw.jpg

btw vems är R32:an på bild 20 ?

/mvh soyd

Det är min bil smile

hehe aha ser riktigt fin ut! smile
är lite kul och hålla koll på vilka som kör MK5 GTI och R32 i krokarna. Dom är ju inte super vanliga här uppe smile

/mvh soyd

soyd
25 maj 2009 · 1 853 Inlägg

_Nille_ skrev:
okej jo det va ass kul med samåkningen och att åka ner:) sen så va det synd att du inte kunde komma men nästa gång får det bli vilder på golfen din:) ja han hetter på garaget alla fall Thorssa sen vet jag inte sa bara hej när jag tog kortet.

hehe a får satta på nästa träff jag smile

/mvh soyd

Thorssa
25 maj 2009 ·

soyd skrev:

Thorssa skrev:

soyd skrev:
Fasiken så riktigt kul ut med samling på donken i h-sand först, och sedan vidare till Sundsvall smile
Själv kunde jag inte närvara tyvärr hmm (Bortrest...)


btw vems är R32:an på bild 20 ?

/mvh soyd

Det är min bil smile

hehe aha ser riktigt fin ut! smile
är lite kul och hålla koll på vilka som kör MK5 GTI och R32 i krokarna. Dom är ju inte super vanliga här uppe smile

/mvh soyd

Nä har inte sett så många R32 här uppe faktiskt smile Vart håller du hus då? Sundsvall eller?

_Nille_ Patrik
26 maj 2009 · 124 Inlägg

soyd skrev:

_Nille_ skrev:
okej jo det va ass kul med samåkningen och att åka ner:) sen så va det synd att du inte kunde komma men nästa gång får det bli vilder på golfen din:) ja han hetter på garaget alla fall Thorssa sen vet jag inte sa bara hej när jag tog kortet.

hehe a får satta på nästa träff jag smile

/mvh soyd

aa du får ta och göra det cool

Senast redigerat av _Nille_ (26 maj 2009)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang