Eftersnack Malmöstrippen 14/6-09

e30turbo
15 juni 2009 · 4 Inlägg

Är det någon som har lite bilder eller filmer från kvällen??big_smile

BMW E30 Turbo "VsR" (1986)
koka
15 juni 2009 · 629 Inlägg

Bilder finns här -->HÄR<-- smile

Volvo V50 1.6 DRIVe "Blöj x-pressen" (2010)
volvopowe-r
17 juni 2009 · 9 Inlägg

En stilla undran.
Hur löser ni problemet om en bil får kast o krashar så svårt att föraren kläms fast samtidigt som bilen börjar brinna?
Kan nästan garantera att föraren blir bränd levande innan räddningstjänsten har kommit till platsen.
Är ingen moral fjant men vänligen tänk efter!!
Summan de kostar att köra på onsdagarna är små summor med tanke på vad ni lägger på bilarna och för dom pengarna får ni en klistrad bana o utbildad säkerhets personal.
Klarar inte bilen av 201m utan måste ha 402m så har man trimmat fel nånstans/alt inte vågar bevisa bilens riktiga prestanda på papperet......
Till er som ligger o racar på hemsögatan bredvid banan på onsdagar,snälla sluta med detta då det ger dåliga vibbar till kommunen och polisen.

http://srif.se/onsdag.htm

Mvh väl mött.
Patrick.

Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
17 juni 2009 · 4 418 Inlägg

volvopowe-r skrev:
En stilla undran.
Hur löser ni problemet om en bil får kast o krashar så svårt att föraren kläms fast samtidigt som bilen börjar brinna?
Kan nästan garantera att föraren blir bränd levande innan räddningstjänsten har kommit till platsen.
Är ingen moral fjant men vänligen tänk efter!!
Summan de kostar att köra på onsdagarna är små summor med tanke på vad ni lägger på bilarna och för dom pengarna får ni en klistrad bana o utbildad säkerhets personal.
Klarar inte bilen av 201m utan måste ha 402m så har man trimmat fel nånstans/alt inte vågar bevisa bilens riktiga prestanda på papperet......
Till er som ligger o racar på hemsögatan bredvid banan på onsdagar,snälla sluta med detta då det ger dåliga vibbar till kommunen och polisen.

http://srif.se/onsdag.htm

Mvh väl mött.
Patrick.

Älskar moralpredikanter utan referensfall! Utan att man bara målar f-n på väggen för egen vinning ..
Skrämselpropaganda räcker inte långt, vad som verkligen sker är vad som räknas ..

smile

Senast redigerat av Jill (17 juni 2009)

volvopowe-r
17 juni 2009 · 9 Inlägg

De scenariot har förvisso alldrig hänt än Jill men kan hända,målar inte fan på väggen iallafall.
Egen vinning knappast med tanke på att man jobbar grattis för dom racandes skull.
Har inte varit guds bästa barn,har själv hållt på för ca 5år sen men har slutat med de iomed insikten om vad som kan hända vid en olycka.
Du vet säkerligen vem ja e på Meca så kom gärna och diskutera irl om du känner för de.
Så länge det inte sker en allvarlig olycka så e de bra eller hur?
De enda jag undrade över är hur man ska hantera en sådan olycka.
Är så långt från moralpredikare man kan komma.
Ha de bra Jill.
Mvh Patrick

Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
17 juni 2009 · 4 418 Inlägg

volvopowe-r skrev:
De scenariot har förvisso alldrig hänt än Jill men kan hända,målar inte fan på väggen iallafall.
Egen vinning knappast med tanke på att man jobbar grattis för dom racandes skull.
Har inte varit guds bästa barn,har själv hållt på för ca 5år sen men har slutat med de iomed insikten om vad som kan hända vid en olycka.
Du vet säkerligen vem ja e på Meca så kom gärna och diskutera irl om du känner för de.
Så länge det inte sker en allvarlig olycka så e de bra eller hur?
De enda jag undrade över är hur man ska hantera en sådan olycka.
Är så långt från moralpredikare man kan komma.
Ha de bra Jill.
Mvh Patrick

Absolut vet jag vem du är .. Men du som jag vet att det är lika farligt om än farligare att köra på motorvägen .. ska vi då sluta köra bil? wink Nää.. som sagt .. en totalt onödig diskussion anser jag ..

Du väckte däremot mitt dåliga samvete att jag måsta ta mig förbi och betala min skuld på 60 spänn sen sist tongue

Självklart ser jag gärna att fler bilar kommer till meca, men att börja slåss mot streetracers kommer aldrig att ge något .. smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang