3190
Sök

Startspärr på Golf mk3

1 129 Inlägg
14 juli 2009
Trådstartare
Hej.

Jag har problem med min golf 3a. Den vägrar att starta och jag undrar om ja har lyckats aktivera en startspärr lr nåt. Startspärren blev visst obligatorisk 1994 o min är en 92a, så det kanske är nån extra utrustning. Men hur ska ja gå tillväga för att kunna avaktivera den?.

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
14 juli 2009
dra ut jorden på batteriet i c 5 mins, sätt på den igen o den ska snurra igång, Du nollar systemet genom o göra så

C H E V R O L E T <3

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
14 juli 2009
Children-Of-Bodom skrev:
dra ut jorden på batteriet i ca 5 mins, sätt på den igen o den ska snurra igång, Du nollar systemet genom o göra så

C H E V R O L E T <3

1 129 Inlägg
14 juli 2009
Trådstartare
har provat det redan, men det var med plusen iställe smile. Så jag ska prova o se

1 129 Inlägg
14 juli 2009
Trådstartare
Jag drog bort både plus o minus, men det funka inte sad. Tycker att det är konstigt då bilen gick fint idag innan detta hände. Däremot så äre nåt med bränslet, för tändstiften är torra.

1 129 Inlägg
15 juli 2009
Trådstartare
Har titta mer på bilen. Den får bränsle, men nånting spärrar. Har pratat med en VAG verkstad, o de kunde bara tipsa om att kolla titta på säkringar o titta om ja hitta nån startspärr med tanke på ett bilen är en import. Men de höll med om att det verka va en startspärr som det var problem med.

Sök