har en liten fundering..och vet inte alls om ja valt rätt för den här tråden ens..
men min fråga lyder då.:
funderar på att slänga in ett par sportstolar i bilen istället för orginal.. de ja börja tänka på är att. har inte stolen airbag? lr de kanske den inte har? var en kille för nån dag sen som sa ngt om de å då börja jag tänka på de. hur löser ja detta isf på ett smidigt sätt för att slippa röda och gula lampor?
lyx å lyx vet ja inte..men har som sett nån kille här på garaget som smällt in ett par i sin S40..såg förbannat fint ut så vill göra de i min oxå helt enkelt.. så gärna om nån har topic att komma med:)
Man löser detta genom att koppla ett motstånd på sladden som var kopplad till airbagen..... Varför svarar det alltid en massa i trådar när dom inte har en aning eller tillför något alls...?
Man löser detta genom att koppla ett motstånd på sladden som var kopplad till airbagen..... Varför svarar det alltid en massa i trådar när dom inte har en aning eller tillför något alls...?
ahh låter prima=) är de nå spec motstånd som behövs dära? gnäller besiktningen något om att man smällt dit andra stolar tror du?
ahh har sett den:) där ifrån ja fått motivation om sportstolar:) dels för att min förarstol har spruckit..så funderar om man pungar i sportstolar istället:) då dom är både skönare och snyggare=)