Ska det vara nå problem att få igenom min 740? Den ska besiktas strax nämligen. Står på bilinfon vad som är gjort på den... Tänkte mest på däcken/fälgarna?
Vet inte riktigt vad som gjordes med framlyktorna, det är väl det enda som kan anses vara lite skumt. Är det toningspray utanpå eller färgade reflektorer i plastlyktorna? Går säkert igenom ändå.
Däcken 225/40 18 ligger inom +/- 5% rullomkrets från originaldimensionen på 185/70 14.
Jaha okej har det suttit drag på den? de visste jag inte... rostlagad vet jag att de är.. Okej med ser de att de sitter dioder i framlyktorna & positionsljusen tro? är de bara att ta väck själva dioden men låta kablarna ligga kvar?
Jaha okej har det suttit drag på den? de visste jag inte... rostlagad vet jag att de är.. Okej med ser de att de sitter dioder i framlyktorna & positionsljusen tro? är de bara att ta väck själva dioden men låta kablarna ligga kvar?
Mvh
Det får ju inte lysa blått och att alla övriga lampor funkar som sig bör så...
Kan aldrig förutsäga allt som tex bromsar, olika komponenter till styrningen och med avgasvärdena vet man ju aldrig exakt även om de går att förebygga men i övrigt ska de nog gå bra