Men då borde det väl bara märkas när man växlar, borde ju inte skrapa när man släpper kopplingen då tycker jag. Tar kopplingen högt upp eller känns den bra?
Men då borde det väl bara märkas när man växlar, borde ju inte skrapa när man släpper kopplingen då tycker jag. Tar kopplingen högt upp eller känns den bra?
Precis! Kopplingen känns jätte bra :S lite skumt tycker jag:P
Det måste ju handla om något som rör sig då kopplingen släpps/är uppsläppt.
Men växel måste ju även ligga i?:S Ligger den i neutral så låter det ingenting! Växellådans ingående axel kan det vara något? hmm...
Hm det är sant. Växellådans ingående axel snurras även när neutral ligger i och kopplingen är uppsläppt. Därför låter det troligare med växellådans utgående axel, eller så är det typ drivknutar som är dåliga? Hur låter bilen när du är ute och kör på alla växlar och vid fulla rattutslag osv?
Det måste ju handla om något som rör sig då kopplingen släpps/är uppsläppt.
Men växel måste ju även ligga i?:S Ligger den i neutral så låter det ingenting! Växellådans ingående axel kan det vara något? hmm...
Hm det är sant. Växellådans ingående axel snurras även när neutral ligger i och kopplingen är uppsläppt. Därför låter det troligare med växellådans utgående axel, eller så är det typ drivknutar som är dåliga? Hur låter bilen när du är ute och kör på alla växlar och vid fulla rattutslag osv?
Jo visseligen En knut e dålig och låter vid fult utslag dock så borde de inte ha med det att göra tycker jag