Passar vinge från audi 80 till min audi 100?

schager
3 januari 2010 · 161 Inlägg

hej.
Det är så att ja har kollat på en vinge till min audi 100, och nu är det så att jag hittade en vinge från en audi 80. nu är min fråga passar den till min audi 100?

Mvh Robin

Peugeot 206 "Slow and loud" (2003)
S_Henjer
3 januari 2010 · 1 150 Inlägg

Mät!

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
Larschon Beslutsångest.
6 januari 2010 · 322 Inlägg

Hehe... Bara älskar svaret ovan. Han vet uppenbarligen inte om den passar, ändå vräker han ur sig ''Mät!''.
Skriv ingenting hellre, va bara tyst...

Förlåt för offtopic men wtf.

S_Henjer
6 januari 2010 · 1 150 Inlägg

Larschon skrev:
Hehe... Bara älskar svaret ovan. Han vet uppenbarligen inte om den passar, ändå vräker han ur sig ''Mät!''.
Skriv ingenting hellre, va bara tyst...

Förlåt för offtopic men wtf.

Det är väl ändå det lättaste att få reda på om det passar??

Uppenbarligen är de inte som har satt en vinge från Audi 80 på en 100 eftersom jag är den enda som svarat på 3 dagar nu..

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
brk95
6 januari 2010 · 140 Inlägg

hej tveksamt om den vingen passar eftersom 100 ör bredare och mer fyrkantig i karrosform smile

schager
16 januari 2010 · 161 Inlägg

men ja har ingen aning om hur lång vingen är så jag har inga möjligheter att mäta.

Peugeot 206 "Slow and loud" (2003)
S_Henjer
16 januari 2010 · 1 150 Inlägg

schager skrev:
men ja har ingen aning om hur lång vingen är så jag har inga möjligheter att mäta.

De kan la dom göra du ska köpa den av..

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
schager
16 januari 2010 · 161 Inlägg

jo det är sant:)

Peugeot 206 "Slow and loud" (2003)
Putteliten
16 januari 2010 · 9 090 Inlägg

Hade en M-tech II vinge till BMW E30 och testade på min Audi 80 cab. Vingen var ca 10cm för bred, sen lånade polaren hem den för att testa på sin Audi 100, och han säger att den vingen är lika mycket för bred på den oxå. Så det ska nog inte vara några problem att montera en Audi 80 vinge på en Audi 100.

S_Henjer
17 januari 2010 · 1 150 Inlägg

Hur ser vingen ut? Bifoga en bild, de kanske inte är alldeles för svårt att korta den om den är för lång..

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
Putteliten
17 januari 2010 · 9 090 Inlägg

Såhär ser den ut. Tror inte den är allt för svår att korta av, men jag tyckte inte den formen passade på audin heller.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/17257/839640_lla9qq.jpg

S_Henjer
17 januari 2010 · 1 150 Inlägg

Putteliten skrev:
Såhär ser den ut. Tror inte den är allt för svår att korta av, men jag tyckte inte den formen passade på audin heller.

http://www1.garaget.org/gallery/archive … lla9qq.jpg

Njae. Det ska la inte vara så svårt att göra en sån kortare, dela den på mitten och lägg på lite glasfiber.. Ta bort de där "benet" i mitten med wink

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang