3217
Sök

Downpipe till 1.8ts Quattro??

*GULAN*
647 Inlägg
4 oktober 2006
Trådstartare
Hej:

Nu har jag letat nästan överallt men jag hittar ingen Downpipe till min A3 1.8ts -quattro.
Jag har hittat till vanliga 1.8t men inte till quattron. Är det någon som vet om det är nån skillnad eller liknande.
Ifall det är nån som har sett eller vet var man kan få tag i det eller helt enkelt tillverkar själv så hör av er gärna.

Ifall ni har lite tips på billiga racekatt så är jag intresserad av detta också.
Senast redigerat av mr_persiano (4 oktober 2006)

Fartygsingenjör
550 Inlägg
4 oktober 2006
Rätta mig någon om jag har fel men det som skiljer Quattro och den vanliga modellen är väl bara fyrhjulsdriften?

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis

438 Inlägg
4 oktober 2006
mr_persiano skrev:
Hej:

Nu har jag letat nästan överallt men jag hittar ingen Downpipe till min A3 1.8ts -quattro.
Jag har hittat till vanliga 1.8t men inte till quattron. Är det någon som vet om det är nån skillnad eller liknande.
Ifall det är nån som har sett eller vet var man kan få tag i det eller helt enkelt tillverkar själv så hör av er gärna.

Ifall ni har lite tips på billiga racekatt så är jag intresserad av detta också.

Du har ett PM

*GULAN*
647 Inlägg
4 oktober 2006
Trådstartare
wrapman skrev:
Rätta mig någon om jag har fel men det som skiljer Quattro och den vanliga modellen är väl bara fyrhjulsdriften?

När man kollar på färdiga downpipes så står det 2wd inte 4wd. Och när jag ringde och fråga på ett ställe så sa dom att det skiljer sig och att det inte såg likadant ut.

Jag har själv inte kunnat jämföra.

Sök