har en polare som ska byta sin cross mot en 200sx och den nuvarande ägaren får den inte att starta. han har bytt tändmodul utan att koppla bort batteriet och startar endå inte och så brjade dioderna i databoxen blinka. Någon som vet vad det är för fel? är i behov av svar fort.
tror det men är inte säker. fick numret till ägaren så jag ska ringa och ta reda på lite mer info. snubben e tydligen bilmeck så han borde ha kollat den först typ
den tänder inte, kommer ingen soppa och han tror att styrboxen ställt om sig, går det att fixa själv el måste man köpa ny. vart kan man få tag på felkoder
enklast är väl att felsöka, går soppapumpen överhuvudtaget? databoxen ställt om sig själv?! hur menar du då?
kolla bränsleledningarna så det inte är täppt, knappast det som är felet men ändå.. dra ur strömkabeln till batteriet en stund, då nollas databoxen, hur ser stiften ut? felkoder torde man väl iaf få på nissan?! har hela verkstadshandboken, kan kolla upp om jag hittar några felkoder
soppapumpen går helatiden på bara täning :S har testat det mesta. ska jag byta databox tro ? har du lust att maila över handboken på min mail ? eller adda mig på msn å skicka?