Film: Superior Syd: Elmia 2K10 - Lek på BRL-Parkeringen

goffemannen
6 april 2010 · 205 Inlägg

Detta är Superior Syd's första film. Vi kommer att göra många fler filmer iår så håll utkik.

Kom gärna med konstruktiv kritik. Så vi kan föbättra oss.


YouTube - Superior Syd: Elmia 2K10 - Lek på BRL-Parkeringen

Filmen är precis uppladdad så den håller fortfarande på att bearbetas. Kvaliten kommer bli bättre när den bearbetats klart.


Allt är filmat med en Canon 5D Mark II. Har använt Canon 70-200 och Canon 24-70 objektiv. Det är ju en digitalsystemkamera som de går filma i full hd med. Men iom att det är en sån så måste man fokusera själv. Så det blir lite svårt att hänga med ibland.

Filmen är sen redigerad i Sony Vegas HD. Är även här en nybörjare. Första gången jag använder programmet. Så det kommer komma mer avancerad redigering så småningom när jag lär mig programet.

Senast redigerat av goffemannen (16 april 2010)

Enholmski
6 april 2010 · 58 Inlägg

goffemannen skrev:
Detta är Superior Syd Productions första film. Vi kommer att göra många fler filmer iår så håll utkik.

Kom gärna med konstruktiv kritik. Så vi kan föbättra oss.


YouTube - Superior Syd Productions: Elmia 2K10 - Lek på BRL-Parkeringen

Filmen är precis uppladdad så den håller fortfarande på att bearbetas. Kvaliten kommer bli bättre när den bearbetats klart.


Allt är filmat med en Canon 5D Mark II. Har använt Canon 70-200 och Canon 24-70 objektiv. Det är ju en digitalsystemkamera som de går filma i full hd med. Men iom att det är en sån så måste man fokusera själv. Så det blir lite svårt att hänga med ibland.

Filmen är sen redigerad i Sony Vegas HD. Är även här en nybörjare. Första gången jag använder programmet. Så det kommer komma mer avancerad redigering så småningom när jag lär mig programet.

Bra film! Grattis!

AKKI-MRFUN
6 april 2010 · 686 Inlägg

riktigt bra filmat. kul att man ser riktigt bra med inte som vanligt att bilden e helt mörk. kul att ni även fick med  mig när jag lekte:D.. tummen upp för en bra filmning

RushRacing
BMW 335 "Diskeyn" (2009)
goffemannen
7 april 2010 · 205 Inlägg

Ingen som har nån kritik att komma med?? Ingenting som kan göras bättre???

turbo_jewhan
7 april 2010 · 45 Inlägg

goffemannen skrev:
Ingen som har nån kritik att komma med?? Ingenting som kan göras bättre???

Nä, jag tyckte det var bra som det var. Fast om man ska vara riktigt petig så får du hålla kameran stilla! big_smile

BMW E34 540 (1994)
Rekord_E2_Turbo
7 april 2010 · 141 Inlägg

Med tanke på hur mörkt det var på platsen så syns det ju riktigt bra på filmen, brukar ju mest vara svart annars.
Ett stativ hade gjort filmen bättre, men annars helt OK film.

Sponsorer: Inga...
Betalar varenda krona själv!
Opel Rekord E2 2,2i "Brutus" (1986)
goffemannen
7 april 2010 · 205 Inlägg

Rekord_E2_Turbo skrev:
Med tanke på hur mörkt det var på platsen så syns det ju riktigt bra på filmen, brukar ju mest vara svart annars.
Ett stativ hade gjort filmen bättre, men annars helt OK film.

Ja de är ja nöjd med på kameran. Funkar bra i mörker. Ja de va en ok film. Inte mer. Det är ju trots allt våran första också. Ska jobba mkt för att bli bättre. Framförallt utöka och förbättra utrustningen.

Yes jag vet. Hade dock inget stativ tillgängligt då.
Sen så är det ju en fotokamera som ja filmat med. Å ja tror inte den har bilstabilisator inbyggt som videokamerorna har. Sen så va det rätt kyligt på kvällen också.

Senast redigerat av goffemannen (7 april 2010)

Superior-Micke_J
7 april 2010 · 192 Inlägg

...jag gillade den sista bilen bäst. lol

schruttan
7 april 2010 · 218 Inlägg

så jävla go är den sista:) !!
ja la upp en på camaron ..

http://www.youtube.com/watch?v=Jpd7jQ8bsTQ

goffemannen
7 april 2010 · 205 Inlägg

Superior-Micke_J skrev:
...jag gillade den sista bilen bäst. lol

ja den är grym smile. men subbarun gör jävligt grymma ringar smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang