Eftersnack: Barkarbyträffen 17/4

NitroFreddy Nitromethane Junke
18 april 2010 · 12 Inlägg

Roos skrev:

NitroFreddy skrev:
ROOS, Du e så bitter kvinna smile

Jag gillar att vara bitter smile Dessutom är jag trevlig, vilket du vet, mot de som är trevliga emot mig. Att resterande tycker jag är dryg gör mig inte så mycket.

Ja du e trevlig, har jag inte sagt ngt om wink Så du tycker inte det e fränt med Team KalleAnka Rejsing??? lol

"Nothing beats cubic inches!"
NITROBEAR Topfuel Racing
Chevrolet TwoTen "The Kansas Kollector" (1956)
Alex_M Steker som aldrig förr
18 april 2010 · 503 Inlägg

själv så tyckte jag träffen inte var sådär jättenajs. men aa. de blir säkert bättre när sommarn kommer.

8-)
Roennis
18 april 2010 · 186 Inlägg

Ett litet klipp därifrån smile http://www.garaget.org/video/uc3god7kto8v

Volkswagen Passat 3b "Brukisen" (1997)
Urkas Kräsen grafiker
18 april 2010 · 1 775 Inlägg

Kallt som fan och väldigt mörkt när dom släckte. Men måååååånga bilar var det! Så gör om det om nån/några måander så man inte fryser så kommer det bli massa najs!

Mina bilder la jag upp här för övrigt: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=2227794

Whine whine!
JSF J.Skagerlind (wescrape)
19 april 2010 · 215 Inlägg

Det var en jävligt schysst träff måste jag hålla med om smile Någon som har bilder på Polizei E28an så får ni gärna lägga upp dem eller skicka på annat sätt smile

Tack på förhand!

Mvh Joakim Skagerlind - 0760 - 940 776
http://www.garaget.org/Viper89
E28 Turbo || E39 530D || E30 324TD ||
Only Beemers with a snail on...
BlauMes
19 april 2010 · 1 801 Inlägg

Viper89 skrev:
Det var en jävligt schysst träff måste jag hålla med om smile Någon som har bilder på Polizei E28an så får ni gärna lägga upp dem eller skicka på annat sätt smile

Tack på förhand!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/93432/908791_ukevz5.jpg

Där har du en smile

Saab 9-3 (2008)
JSF J.Skagerlind (wescrape)
19 april 2010 · 215 Inlägg

Khool smile

Mvh Joakim Skagerlind - 0760 - 940 776
http://www.garaget.org/Viper89
E28 Turbo || E39 530D || E30 324TD ||
Only Beemers with a snail on...
Lowpass
19 april 2010 · 1 224 Inlägg

Någon som har fått någon bild på min Mazda6? Från Norrköping-Barkaby karavanen kanske? wink

i-vtec Do you?
Caylon Bayerische Motoren Werke
19 april 2010 · 271 Inlägg

Roos skrev:

Caylon skrev:
Du har inte hunnit närvara på speciellt många träffar, va?
Fruktansvärt många som visar vilken klubb/crew/företag dem tillhör genom att ha en hoodtröja lr liknande.
Åkt till något stort evenemang och ha det i åtanke. Du kommer se en hel drös av företags/fans kläder.

Lyckliga du som inte hört dummare saker i ditt liv big_smile hehe

Nej, jag har aldrig varit på träffar i hela mitt liv. Vafan är det? Vet inte ens vad det är för något, förklara snälla. Jag trodde ju att jag var på dansafton igår jag..

Japp, jag är jävligt lycklig. Hur mår du själv?

Ser inte var i texten jag skrev att du inte närvarat på någon. Läs om läs rätt.
Å andra sidan börjar jag fundera på om det faktiskt stämmer. För du har verkligen stor avsaknad av hur företag eller liknande marknadför sig själva.

Du kan nog inte vara speciellt lycklig om du stör dig på sådanna bagateller. Är nog vi andra som är mer lyckliga än vad du är. Dags o skaffa ett intresse istället för att hålla till på communitys där du bara sitter o argumenterar som en liten 3 åring skulle göra.

BMW M3 E92 (2008)
Roos
19 april 2010 ·

Caylon skrev:
Ser inte var i texten jag skrev att du inte närvarat på någon. Läs om läs rätt.
Å andra sidan börjar jag fundera på om det faktiskt stämmer. För du har verkligen stor avsaknad av hur företag eller liknande marknadför sig själva.

Du kan nog inte vara speciellt lycklig om du stör dig på sådanna bagateller. Är nog vi andra som är mer lyckliga än vad du är. Dags o skaffa ett intresse istället för att hålla till på communitys där du bara sitter o argumenterar som en liten 3 åring skulle göra.

Ett team är inte ett företag. Snacka om att någon tog det personligt, medlem i teamet eller?
Jag har all rätt till att tycka det är astöntigt att hänga upp en stor jävla skylt, såg då ingen annan som gjort det? Men dom kanske inte vet vad marknadsföring är.. Gud vad synd det är om dom.. Vilken stor avsaknad dom har. sad

Det är just det som gör mig lycklig. Finns inget mer underhållande än att provocera sånna som dig som sitter och kokar bakom ett tagentbord medans jag skrattar.

Vet inte vad ett intresse är heller. Berätta det också är du snäll. Du verkar ju vara lika klok som en uppslagsbok. Och var det något mer kan du PM:a mig och fortsätta göra mig lycklig. big_smile Puss och Kram

Senast redigerat av Roos (19 april 2010)

Sharky
19 april 2010 · 10 287 Inlägg

Garaget baseras att respektera andras åsikter och är inte ett forum för att medvetet provocera andra medlemmar.

Jag låter forumets administratörer ta en närmare titt på detta.

Göran
Moderator



Roos skrev:
Finns inget mer underhållande än att provocera sånna som dig som sitter och kokar bakom ett tagentbord medans jag skrattar.

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
Crille77
19 april 2010 · 251 Inlägg

Synd att eftersnackstråden inte kan vara lika bra som träffen var!

Snälla moderatorer, rensa skiten!

Nästan så att man längtar tills nästa års vårträff :-)

Allt Som Är Ditt Är Mitt Och Allt Som Är Mitt Ger Du F-n I!
BlauMes
19 april 2010 · 1 801 Inlägg

Roos skrev:
*suck..*

Att du inte åkt på en varning är helt makalöst otroligt.

Saab 9-3 (2008)
Urkas Kräsen grafiker
19 april 2010 · 1 775 Inlägg

Viper89 skrev:
Det var en jävligt schysst träff måste jag hålla med om :) Någon som har bilder på Polizei E28an så får ni gärna lägga upp dem eller skicka på annat sätt :)

Tack på förhand!

http://lh5.ggpht.com/_bnb4o4ylUx8/S8t8vzuu-jI/AAAAAAAAGNI/hgh9cvhr-E8/DSC_6592.jpg

http://lh4.ggpht.com/_bnb4o4ylUx8/S8t8xLuQjOI/AAAAAAAAGMY/o8VrokVNBqs/DSC_6595.jpg

Tog iofs några fler (för den var så jäkla ball!), men dom ligger kvar i kameran just nu. :P

Whine whine!
Stream Statstjänsteman
19 april 2010 · 125 Inlägg

J*kligt jobbig tråd att läsa, tack för det lilla fröken Roos.

Var i alla fall förbi för andra året i rad med dotterns pojkvän som snart fyller körkort. Vi var väldigt nöjda med alla bilar och glatt folk som var där. Hade ganska höga förväntningar med tanke på förra årets grymma träff och dessa infriades med råge!

Audi A6 Avant 3.0T quattro "Daytonagrey" (2009)
volvoentusiasten
19 april 2010 · 4 005 Inlägg

Edit: Trevlig träff, åter igen!

Senast redigerat av linuslinje (19 april 2010)

chrizz Administratör
19 april 2010 · 11 783 Inlägg

Lägg ned nu allihop och diskutera träffen istället. Det är inte OK att provocera i forumet, men det är heller inte OK att klanka ned på den som gör det. Låt moderatorerna ta hand om "problemet" istället, det är därför vi finns här.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Tattoo
19 april 2010 ·

Jag måste komma in med lite funderingar och tankar. först vill jag säga att det var kul att många kom . Men varför kunde det inte ha fixats så södertälje folket kunde ha stå  på ett ställe . Det blir så mycket roligare och en bättre gemensakap och man kan köra lite reklam och grillning mm. finns mycket att utvekla om ni från södertälje vill göra som vissa andra att skapa en fast klubbkänsla och det finns mera att posetift med det. genom att man kan trycka på södertäje komun om ett ställe att vara på och ett garage för alla. finns massor med stor lokaler ledigt och kommunen kan ju få massor med reklam via oss om vi sammlar oss och andra företag kan få komma och göra reklam kränga bildelar kläder sprit musik upptädande mmm  En tanke bara.   

Låt oss sammla oss och visa alla att södertälje har dom bästa träffarna smile

Chevrolet_racing Fullständigt galen
19 april 2010 · 319 Inlägg

2-D skrev:

Chevrolet_racing skrev:
fö fan sam smile skit bra träff!!!
men jag undrar lite vad som hände med uppmötandet vid infra city :S
tror jag och mina polare var sist ifrån sveavägen som vanligt :$ tongue haha ^^
sam längtar tills nästa träff big_smile

Haha såg dig vid sveavägen, om det var din beach buggy? Man är ju inte avundsjuk direkt i ösregnet med som tur va hade du ju paraply lol

hahaha tongue äh det var ingen större fara det slutade regna ganska så fort tongue

Full gas spar tid!
Loud pipes saves lives!
Full choke och öppna spjäll!
N.O.S Cruisers Stockholm
Volkswagen Beach Buggy "Badkaret" (1969)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang