Radera Tråden

JNT
19 maj 2010 · 67 Inlägg

Grymt härligt bygge !smile ska bli kul att se fler videon big_smile

DalleRacing
19 maj 2010 · 1 738 Inlägg

Låter bra big_smile Hoppas det blir nattliga aktiviteter under sound n style dagen så man får se vrålåket köra lite wink

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
tom_rosenback
20 maj 2010 · 349 Inlägg

Låter gött!

//Tom
Min projekttråd: Nissan 200SX S14a
Mitt galleri: http://karpero.mine.nu/gallery/
BMW 525D (2007)
mirt40 Avstängd
20 maj 2010 · 125 Inlägg

Fy fan vad nice den lätsmile lycka till hoppas man får se en till film snart:D

_DamnIt R1 driver!
20 maj 2010 · 5 128 Inlägg

Aldrig kul när folk inte kan acceptera att vissa kan bygga brutala saker! Vad är det dom klankar ner på? För dig bygge är ju brutalfett!

S4_AllarN
20 maj 2010 · 87 Inlägg

Hör gärna av dig hur det gick med drivaxlarna sen för du skulle ha i original dimension va? Jag är lite sugen på ett par sånna med.

CarpeDiem German Engineering
21 maj 2010 · 9 081 Inlägg

galeen skrev:
Vem än av er som är bögjävel till kollega som är svartsjuk och klagar för allt till både mån... och rog.. kan suga min stora feta slaka k*k.

Kom och ta det personligt med mig men det är ni väl för fega för.

Riktat till mina svartsjuka arbetskollegor! då dom spionerar på mig lite överallt och letar efter något att klaga på! Jag vet att ni kommer läsa detta ska bli skojj o få höra när ni klagat på detta också!

Fyfan! Svartsjuka människor är det värsta jag vet, men tyvärr kan man inte undvika. Jämt och ständigt ska nån klanka ner och klaga.

Kämpa på med projektet, galeen. Håller tummarna för dig.

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
syabo
22 maj 2010 · 1 278 Inlägg

gött den gick idag på mp big_smile dåligt med grepp bara:P

Street Knight
MackeS2
22 maj 2010 · 11 Inlägg

Tja!

Kul att du fått snurr på bilen:)
Vad har du för chassi på bilen och dimension på däcken??
Ett tips är att uppdatera med lite däck och väghållning så kommer han nog sluta åla och släppa hela tiden;)
Tråkigt med vevhusventilationen, det är ju akilleshälen med dessa motorer.

Mvh

_DamnIt R1 driver!
23 maj 2010 · 5 128 Inlägg

Testa kedja istället för rem? tongue

_DamnIt R1 driver!
23 maj 2010 · 5 128 Inlägg

galeen skrev:

_DamnIt skrev:
Testa kedja istället för rem? tongue

Den tanken har redan slagit oss faktiskt tongue men tror fan inte jag tänker ge mig på det.

Om du bara smäller remmar hela tiden, så kanske det är ett lite mer hållbart alternativ? Men ja, hoppas du får rätt på det iaf! smile

CarpeDiem German Engineering
23 maj 2010 · 9 081 Inlägg

Du är jätteduktig som kämpar med projektet. Får man se S2:an på Meet of the Month?

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
wichtor
23 maj 2010 · 44 Inlägg

Måste hålla med, kämpar på duktigt. Kan vara intressant hur du löste det med vevhusventen, nån sorts vägg under ventilkåpan eller?

Senast redigerat av wichtor (23 maj 2010)

MackeS2
23 maj 2010 · 11 Inlägg

galeen skrev:

RS2 skrev:
Tja!

Kul att du fått snurr på bilen:)
Vad har du för chassi på bilen och dimension på däcken??
Ett tips är att uppdatera med lite däck och väghållning så kommer han nog sluta åla och släppa hela tiden;)
Tråkigt med vevhusventilationen, det är ju akilleshälen med dessa motorer.

Mvh

Original fjädrar/dämpare resten är stummonterat. med 205/55 16 vinterdäck dom var riktigt mjuka och fina men strippen var vattensjuk därför det spann som ett cp hela tiden.

Vevhusventen är fixat nu och det verkar funka skit bra, inte en oljefläck längre. Jo det är helt sjukt vilket vevhtryck dom bygger upp, kan inte förstå det hela sanslöst.

Har du några problem med din generatorrem? skjutit 9 st på min nu även fast vi byggt om med löphjul och diverse skit...  neutral

Aha okej.
Inte haft några problem med generatorremmar, har för mig att nån mer hade det där problemet, kommer inte på vem? Måste ju nästan vara nått med generatorn?
Lycka till nu!

meatos
23 maj 2010 · 424 Inlägg

Vad är anledningen???

_DamnIt R1 driver!
23 maj 2010 · 5 128 Inlägg

Men vi är hur många som helst som tycker ditt projekt är sjukt bra! Tycker verkligen inte du ska låta dig stoppas av några patetiska puckon som inte kan sköta sitt eget och skita i andra!

wallabaja10
23 maj 2010 · 201 Inlägg

Neeee! Ta inte bort! Jag gillar detta projektet!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang