Eftersnack: FNM 21/5

CarpeDiem German Engineering
22 maj 2010 · 9 081 Inlägg

pat skrev:
Kalla mig gammal och grinig men vad fan är det för fel på folk som ska köra som as med hjulspinn och i hög fart bland alla bilar och folk på plan 3? Jävla idioter.

Edit: nice bild du fick på min gröna windzor. smile

Jag håller med dig, så patetiskt! Fattar inte vad folk håller på med.

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
CarpeDiem German Engineering
22 maj 2010 · 9 081 Inlägg

Grymma bilder big_smile Vad kör du med för kamera och slutartid?

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
Curbs
22 maj 2010 · 22 Inlägg

Riktigt snygga bilder. Tigger blev så behändigt liten också wink Svårt att se ut med hans stora huvud big_smile

Nikkor
22 maj 2010 · 17 Inlägg

Tack för en trevlig kväll!

CarpeDiem German Engineering
22 maj 2010 · 9 081 Inlägg

andjul skrev:

CarpeDiem skrev:
Grymma bilder big_smile Vad kör du med för kamera och slutartid?

Nikon D40x och slutartid, ISO-tal och bländare skiljer sig i varje bild i stort sett smile



Tack för kommentarerna, nästa gång blir det nog bättre för då får stativet följa med smile

Hehe ok, trevligt smile Jag har en vanlig digital kompaktkamera på 9.2 megapixlar och 3x optisk zoom. Lånade tillfälligt en systemkamera av en polare, vilken skillnad det blev big_smile

Ta med dig stativet, det hjälper mkt faktiskt smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
wadde Tryck och pys-åka
22 maj 2010 · 884 Inlägg

RoniisH skrev:
Var själv riktigt nöjd med kvällen! Första bilträffen jag närvarat vid och det var riktigt lyckat. Välorganiserat och propert skött.

Skulle f.ö. vara intressant att höra vad som hände med Audin vars motor dog gång på gång efter en misslyckad race-start.

Välkommen ut i bilträsket då smile

Joa den röda audi s2 som jag körde en vända emot var lite rädd om sina bakre drivaxlar (dom brukar kunna gå av på mitten pga allt vrid)
Annars så kör man som jag, startvarv när startens händer faller, ner med foten i botten och bara kliva av kopplingen. Då händer det grejjer, hihi.
Sen hade han ett vems-sprut och en del pulver, kanske var lite småjusteringar i mapen som behövdes.
Vill ha!

Audi 90 quattro "Gris-90" (1986)
Galic_Andro Sthlm(s)low Familia
22 maj 2010 · 1 177 Inlägg

Vi på TNM måste få tacka er allihopa för en kanonkväll!! Allt gick verkligen som planerat, och verkligen kul att ni respekterar våra regler vad gäller omkörningar till och från dem olika eventen under kvällen. Är helt mållös över hur bra allting sköttes.

Eventet efter parkeringshuset gick jättebra det också, alla medlemmar i teamet sammarbetade bättre än någonsin och kommer fortsätta på så vis big_smile, trots att vi saknade en hel del hjälpmedel.

Lite synd att alla som kom till Stinsen efteråt stack såpass fort, då ett NÖJT TNM inte hann tacka för sig.

Väl mött nästa fredag, planer finns att nästa fredags-träff hålls i annat parkeringshus, mer om detta i nya Inför-tråden som kommer upp i början på nästa vecka, stay tuned!

Tack återigen alla deltagare ni var verkligen guld igår kväll, utan er hade träffarna inte varit detsamma

Mvh Andro TNM och samtliga från TNM som deltog igår

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |
BMW 518i E28 "Respect Your Elders" (1988)
Patchi
22 maj 2010 · 237 Inlägg

golfmk5 skrev:
tjo alla:P

vill börja me sorry wink smällar o avgas ljud vart mycke där håller me när ja tänker tillbaka men som sagt här så köpte ja bilen dan före så lite kul o testa!! lovar ska bli mindre sånt till nästa gång!!

allt gick kanon igår! klaffa med de mesta! riktigt kul att de rulla på rosers!

på återseende/
TNM

hehe grattis till den nya bilen smile
vi hann aldrig köra mot varann.. inte för att jag tror att min lilla bil skulle vinna men de e alltid kul och köra smile

Ford Fiesta ST "Stålmusen" (2005)
Patchi
22 maj 2010 · 237 Inlägg

pat skrev:
Kalla mig gammal och grinig men vad fan är det för fel på folk som ska köra som as med hjulspinn och i hög fart bland alla bilar och folk på plan 3? Jävla idioter.

Edit: nice bild du fick på min gröna windzor. smile

måste bara få säga att din bil e galet snygg! big_smile

Ford Fiesta ST "Stålmusen" (2005)
pat
22 maj 2010 · 132 Inlägg

Patchi skrev:

pat skrev:
Kalla mig gammal och grinig men vad fan är det för fel på folk som ska köra som as med hjulspinn och i hög fart bland alla bilar och folk på plan 3? Jävla idioter.

Edit: nice bild du fick på min gröna windzor. smile

måste bara få säga att din bil e galet snygg! big_smile

Det får du säga hur mycket du vill smile
Tack!

Patchi
22 maj 2010 · 237 Inlägg

pat skrev:

Patchi skrev:

pat skrev:
Kalla mig gammal och grinig men vad fan är det för fel på folk som ska köra som as med hjulspinn och i hög fart bland alla bilar och folk på plan 3? Jävla idioter.

Edit: nice bild du fick på min gröna windzor. smile

måste bara få säga att din bil e galet snygg! big_smile

Det får du säga hur mycket du vill smile
Tack!

hann se din bil snabbt på plan 2 igår, e helt kär i den gröna färgen smile så jävla rå och häftig smile

Ford Fiesta ST "Stålmusen" (2005)
san-Andreas
22 maj 2010 · 156 Inlägg

haha en bild på min jobb bil lista ut vilken tongue (taxi)

tjing
Mazda RX7 FD3S "rex7an" (1992)
Nissan 200sx s13 "200an" (1991)
Alex_M Steker som aldrig förr
24 maj 2010 · 503 Inlägg

Andro: en fråga. har ni regler för omkörningar till å från event. räcker väl med att säga att folk ska köra lugnt ? bara en undran från min sida. kommer iaf förbi nästa FNM smile ser ju mysigt ut som fan smile

8-)
Rock-Star
24 maj 2010 · 2 982 Inlägg

kommer kanske aldrig åka  planerad karavan varken till eller från fnm någonsin.  Jag har redan en 5,1m lång bil smile

grattis till att det blev lyckat.
By the way: ni måste skaffa kläder där det står crew på.....

Galic_Andro Sthlm(s)low Familia
24 maj 2010 · 1 177 Inlägg

Residence skrev:
kommer kanske aldrig åka  planerad karavan varken till eller från fnm någonsin.  Jag har redan en 5,1m lång bil smile

grattis till att det blev lyckat.
By the way: ni måste skaffa kläder där det står crew på.....

Inga regler finns, bara att vi uppskattar att man inte kör som en idiot till och från dem olika ställena vi åker till under kvällen, sist slutade det med en olycka och två skadade, och det vill vi inte ska ske igen pga någon som hade lite bråttom.

Kläder behövs inte, då vi smälter in i mängden ifall det skulle dyka upp folk som inte gillar det vi gör (ni vet), detta tar vi inte på forumet då Admin inte vill detta, här diskuteras endast träffen och dem andra eventen till en viss gräns smile

Ny tråd angående nästa fredag kommer upp imorgon, så håll utkik!! wink

Mvh Andro TNM

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |
BMW 518i E28 "Respect Your Elders" (1988)
Enkronan
24 maj 2010 · 25 Inlägg

Windzor skrev:
Här kommer lite bilder wink

Schyssta bilder! Och riktigt snygga bilder på Rolf! big_smile (snor nog de roll)


Tack för en trevlig kväll, stannade visserligen bara i 40 min för sen var det dags att röra sig BC och kolla lite snabba bilar men var nice ändå. Men såg ut som ni hade bra efterfest också smile
Ses nästa fredag TNM.

Rock-Star
24 maj 2010 · 2 982 Inlägg

PS. CREDD till Wadde. han piskade er alla höger o vänster upp o ner!
jag fick en shock iaf! mer äkta sleeper finns inte!

Senast redigerat av Residence (24 maj 2010)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang