Nån här som varit med om samma kille?

tsdi Egenföretagare
24 mars 2010 · 2 496 Inlägg

jimbon skrev:
Vad tänker han med? terrar folk med en massa skit sms.
Sen är han så jävla osmidig att ha både hem+mobilnummer publikt.

Jag trodde inte att han var 36år heller för den delen..

Känns ju som att det nästan är värt att åka en tripp i sommar och invänta han vid donken.
Men det känns som att hans bil kommer bli vandaliserad eller nått snart som han håller på.

Tråkigt om dom ger sig på bilen bara...Bättre att ta itu med honom. Hur jävla sur jag än skulle vara på någon skulle jag ge fan i materiel. Men som du säger kanske värt att ta en tur ner och se om han nappar. Synd man inte hade kvar 7-serien stanna å gå ut med varsitt basebollträ å se om han ville snacka lite big_smile

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
jimbon
24 mars 2010 · 711 Inlägg

Jag kom på att jag inte har publikt nummer så han blir väl tokig när han inte kan smsa då smile

Nån som smsat på hans publika nummer? Och vilket svar har ni fått?

Senast redigerat av jimbon (24 mars 2010)

ppunkerr
24 mars 2010 · 45 Inlägg

rob_t_j72 skrev:
Stalkern börjar gå för långt, läs detta:

"Var det en svart saab MNH576 kör med kontant kort som ej går och spåra...
den mannen är riktigt otäck, fick byta både mitt och ungarnas mobilnr, Det började med att han dök upp i häcken, körde om bromsade ner körde om för och sen bromsa ner, tills slut flög fan i mig och trampade pellen i botten körde så mkt som min Bmw325i -06a höll och orkade från tranås ner till eksjö; med han sniffandes i häcken hela tiden, svängde in på sjukhuset för att bli av med stollen, körde sakta hem och då kom messet, Bra drag i din bil va gör du,, Och jag svarade att jag var på vägs hem, då kom det, Var bor du, Jag skickade tillbaks hurså vem är du och vad heter du,, Gissa kom det tillbaks, då blev jag tjurig och svarade inte mer,, Poängen är att när jag kom hem så kom min yngsta grabb ut och sa att han fått konstiga mess på telefonen, Bra drag i bilen!! är du tjurig!!! va gör du osv osv,, Sen messade han flera ggr om dagen i veckor Vägrade säga vem han va eller nått, till slut fick jag tag i fanskapet ut med vägen Tog reg nr Nu vet jag hans hem nr riktiga mobilnr, HANS HISS GÅR INTE HELA VÄGEN UPP, DET LYSER MEN INGEN ÄR HEMMA"

http://www.autopower.se/forum/topic.asp … amp;sida=2


Mvh

har läst hela tråden både här och på garaget, skev fråga angående citatet från fb ".....HANS HISS GÅR INTE HELA VÄGEN UPP, DET LYSER MEN INGEN ÄR HEMMA" Vad menar han med det? Hela grejen verka ju lite spooky, men kul att läsa om det, har ni hört nå nytt lr? lol

BlauMes
24 mars 2010 · 1 801 Inlägg

ppunkerr skrev:

rob_t_j72 skrev:
Stalkern börjar gå för långt, läs detta:

"Var det en svart saab MNH576 kör med kontant kort som ej går och spåra...
den mannen är riktigt otäck, fick byta både mitt och ungarnas mobilnr, Det började med att han dök upp i häcken, körde om bromsade ner körde om för och sen bromsa ner, tills slut flög fan i mig och trampade pellen i botten körde så mkt som min Bmw325i -06a höll och orkade från tranås ner till eksjö; med han sniffandes i häcken hela tiden, svängde in på sjukhuset för att bli av med stollen, körde sakta hem och då kom messet, Bra drag i din bil va gör du,, Och jag svarade att jag var på vägs hem, då kom det, Var bor du, Jag skickade tillbaks hurså vem är du och vad heter du,, Gissa kom det tillbaks, då blev jag tjurig och svarade inte mer,, Poängen är att när jag kom hem så kom min yngsta grabb ut och sa att han fått konstiga mess på telefonen, Bra drag i bilen!! är du tjurig!!! va gör du osv osv,, Sen messade han flera ggr om dagen i veckor Vägrade säga vem han va eller nått, till slut fick jag tag i fanskapet ut med vägen Tog reg nr Nu vet jag hans hem nr riktiga mobilnr, HANS HISS GÅR INTE HELA VÄGEN UPP, DET LYSER MEN INGEN ÄR HEMMA"

http://www.autopower.se/forum/topic.asp … amp;sida=2


Mvh

har läst hela tråden både här och på garaget, skev fråga angående citatet från fb ".....HANS HISS GÅR INTE HELA VÄGEN UPP, DET LYSER MEN INGEN ÄR HEMMA" Vad menar han med det? Hela grejen verka ju lite spooky, men kul att läsa om det, har ni hört nå nytt lr? lol

Har du aldrig hört såna? Typ som "Han har inte alla hästar i hagen" "Inte den skarpaste kniven i lådan" eller liknande?

Typ han är dum i huvudet tongue

Saab 9-3 (2008)
Mr_Woods Musiker
24 mars 2010 · 472 Inlägg

JonR skrev:
"hjulet snurrar men hamstern är död"

Låter ju också ganska "spooky"!
Själv får jag också någon sorts spökkänsla av läsningen! Att han är enda ägaren på bilen tar ju inte precis udden av den känslan heller...

EDIT: Dessutom skulle jag våga sätta en del på att han är medlem på Garaget! wink

Senast redigerat av Ras_J (24 mars 2010)

Jag åker hellre för fett än för magert.
Gäller motorer såväl som kvinnor!
;)
ppunkerr
25 mars 2010 · 45 Inlägg

"BlauMes" dom förra citaten känner jag väl igen men har aldrig hört det där med hissen tongue men nu vet jag. Ja det skulle va kul att få en förklaring om det hela, spec som i citatet jag citerade förut, att han maxade sin beemer med han i arslet, kan ju nästan bli lite farligt att ligga över 200km/h och få massa störiga sms från den mystiske Saab-mannen, men tänk om man skulle vart några polare en lördagskväll och ha han i arslet då skulle man ju "prata" med han. Jag och en polare var ut och åkte en helg då fick vi efter oss en bil, fullt med fulla idioter, polarn letade fram ett fälg-kors, men dom forsvann sen, det hela kan ju bli lite otäckt.. äää ni fattar nog va jag menar big_smile Om nån skulle se han vi donken i mjölby lr vart det är filma gärna "intervjun" med herren....hahah!

MrLkpg
25 mars 2010 · 37 Inlägg

Vilket mysterium . Läskigt de där med att någon hade fått byta nummer osv.
Man e ju bra nyfiken på att se vad det är för stolle som inte kan betè sej som folk,
Håller med om att en intervju skulle va kul och se.

Audi S4 "MidnightBlue" (1998)
JonR
25 mars 2010 · 3 259 Inlägg

"GhostDriver"... Spoooooky! big_smilebig_smile

Senast redigerat av JonR (25 mars 2010)

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976
Nissan S14 "2jz Rocketbunny" (1996)
dahboy
28 maj 2010 · 1 002 Inlägg

Jag bor i tranås och det finns bara en svart turbo x sedan här i stan. Kolla in tråden på flashback så finns det till och med en bild på honom. Nästa gång jag ser han ska jag fråga vad fan han sysslar med. Nått stort problem verkar han ju ha iallafall.



Ursäkta trådlyftet. smile

...
addej Papperator
28 maj 2010 · 50 Inlägg

http://www.garaget.org/?car=144944 den här bilen kanske?

dahboy
28 maj 2010 · 1 002 Inlägg

addej skrev:
http://www.garaget.org/?car=144944 den här bilen kanske?

haha.. Det där är väl för fan ingen turbo x.
Och sen är han inte från staden i fråga. Så varför skulle det vara han?

...
Glader9991
29 maj 2010 · 956 Inlägg

dahboy skrev:
Jag bor i tranås och det finns bara en svart turbo x sedan här i stan. Kolla in tråden på flashback så finns det till och med en bild på honom. Nästa gång jag ser han ska jag fråga vad fan han sysslar med. Nått stort problem verkar han ju ha iallafall.



Ursäkta trådlyftet. smile

Länka tråden, Tack.

dahboy
29 maj 2010 · 1 002 Inlägg

Glader9991 skrev:

dahboy skrev:
Jag bor i tranås och det finns bara en svart turbo x sedan här i stan. Kolla in tråden på flashback så finns det till och med en bild på honom. Nästa gång jag ser han ska jag fråga vad fan han sysslar med. Nått stort problem verkar han ju ha iallafall.



Ursäkta trådlyftet. smile

Länka tråden, Tack.

Tråden finns länkad i första inlägget i denna tråden.
Dock så är det en jätte dålig bild.

...
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang