2085
Sök

Mina elhissar, backspegelhissar, c-lås, och innebelyssingen har lagt av

6 Inlägg
5 juni 2010
Trådstartare
Hej gott folk

Jag har fått problem med min passat 3G 98.

Det är så att alla elhissar, backspegel hiss, innerbelysningen och c-lås har slutat fungera sad
Jag har kollat säkringarna men allt ser bra ut där. jag har försökt men inte hittat problemet.

Skulle ni kunna hjälpa mig med att lösa problemet, det blir sjukt varmt i bilen nu när det sommar och inte kunna hissa ner rutorna.

jag är tacksam för vettiga svar wink
Senast redigerat av amiramir (5 juni 2010)

Race For Fun!
379 Inlägg
5 juni 2010
Kontrollera så jordkabeln är riktig, hade själv liknande problem och min kabel var då nästan helt av wink lycka till!!

R.I.P Paul Walker
Race 350Z For Fun

6 Inlägg
5 juni 2010
Trådstartare
Men var sitter jordkabeln och hur kontrollerna men det smile ?, jag är inte så jävligt bra på bilar

Eliminator
1 441 Inlägg
5 juni 2010
Om du har manöverpanelen till fönsterhissarna i förardörren o alla säkringar är hela, gissar jag att strömkabeln gått av mellan förardörr o kupe'n.

/Tommy.

Visst är det tillverkat bilar efter 1973, men vem bryr sig?
"Horsepower sells cars, torque wins races"/ Carroll Shelby
Anyone can restore a Classic, but it takes a Real Man to cut one up!
You can make anything dance if you throw enough money at it, even a Windsor.

6 Inlägg
6 juni 2010
Trådstartare
Jaha men ska kolla upp det smile men varför har elspeglarna, c-lås och innerbelysning har lagt av, har det nåt gemensam ?

Eliminator
1 441 Inlägg
6 juni 2010
c-lås o elspeglarna sitter väl också på dörrarna, brytaren till innerbelysningen sitter också i dörren??

/Tommy.

Visst är det tillverkat bilar efter 1973, men vem bryr sig?
"Horsepower sells cars, torque wins races"/ Carroll Shelby
Anyone can restore a Classic, but it takes a Real Man to cut one up!
You can make anything dance if you throw enough money at it, even a Windsor.

6 Inlägg
6 juni 2010
Trådstartare
Ja, c-lås och elspeglarna sitter på förardörren, men dock inte brytaren till innerbelysningen sitter ej på dörren... hmm vad kan ha hänt med den då ??

6 Inlägg
9 juli 2010
Trådstartare
HJÄLP! jag har fortfarande inte löst problemet sad,

Jag har kollat säkringar, kolla upp sladden som går mellan förradörr till bilen osv.
Men har inte hittat problemet, kan ni vara snäll o skriva vad jag ska mer göra.....

Sök