Golf 3 vr6a 92a För höga avgasvärden

jolla300dt
9 juli 2010 · 5 Inlägg

Har en golf vr6a som fick tvåa på avgasvärdena och har en ryckig gång,den beter sig typ som att bränslet håller på att ta slut fastän de är bränsle i den. Vad kan vara felet? Ska kanske tillägga att bilen är trimmad med öppet filter fullflödes avgassystem och vad jag misstänker så kan katten vara rensad. Den är även chippad enligt förra ägaren. Tacksam för svar

grabbar med hjärna
kör bil med stjärna:)
Saad1
9 juli 2010 · 272 Inlägg

tanka lite med etanol och kør til besiktningen.

Mercedes E55 AMG "Bensinslukare" (2005)
mange_240
9 juli 2010 · 1 562 Inlägg

jolla300dt skrev:
Har en golf vr6a som fick tvåa på avgasvärdena och har en ryckig gång,den beter sig typ som att bränslet håller på att ta slut fastän de är bränsle i den. Vad kan vara felet? Ska kanske tillägga att bilen är trimmad med öppet filter fullflödes avgassystem och vad jag misstänker så kan katten vara rensad. Den är även chippad enligt förra ägaren. Tacksam för svar

far och läs ut felkoderna bilen går ju illa skrev du ju.har inget med katten att göra.

jolla300dt
9 juli 2010 · 5 Inlägg

jag har redan provat e85. okey jag visste inte att man kan koppla in datorn i så gammal bil. Trodde man var tvungen att felsöka på gammalt hederligt vis

grabbar med hjärna
kör bil med stjärna:)
mange_240
9 juli 2010 · 1 562 Inlägg

jolla300dt skrev:
jag har redan provat e85. okey jag visste inte att man kan koppla in datorn i så gammal bil. Trodde man var tvungen att felsöka på gammalt hederligt vis

jo de ska nog gå bra du får ringa å höra med ngn lämplig verkstad.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang