Skyline r33 Bytt ratt med airbagmotstånd men lampan blinkar ändå

Lasse Amatör
20 juli 2010 · 193 Inlägg

Hej hej..


Har som topic säger precis bytt ratt och satt dit ett motstånd som var till min modell. Men lampan blinkar ändå... Har följt intstruktionerna så gott jag kunnat.. (Bilderna iaf, texten var på japanska). Testat mig lite fram och tillbaka men inget händer..

Är det någon säkring som går eller något som ska nollställas efter man tatt av airbagen?

Audi TT 225 "Quattro" (2000)
Rayya
20 juli 2010 · 876 Inlägg

Lasse skrev:
Hej hej..


Har som topic säger precis bytt ratt och satt dit ett motstånd som var till min modell. Men lampan blinkar ändå... Har följt intstruktionerna så gott jag kunnat.. (Bilderna iaf, texten var på japanska). Testat mig lite fram och tillbaka men inget händer..

Är det någon säkring som går eller något som ska nollställas efter man tatt av airbagen?

Pilla bort lampan !

Volvo V70n "Likeface" (2001)
Lasse Amatör
20 juli 2010 · 193 Inlägg

volvoperfomanceclub skrev:

Lasse skrev:
Hej hej..


Har som topic säger precis bytt ratt och satt dit ett motstånd som var till min modell. Men lampan blinkar ändå... Har följt intstruktionerna så gott jag kunnat.. (Bilderna iaf, texten var på japanska). Testat mig lite fram och tillbaka men inget händer..

Är det någon säkring som går eller något som ska nollställas efter man tatt av airbagen?

Pilla bort lampan !

Ja men jag har ju köpt mig ett motstånd :P haha Plus att det kommer ju stå i felkoderna, inte för det kanske spelar så stor roll... Men det ska ju fungera

Audi TT 225 "Quattro" (2000)
Rayya
20 juli 2010 · 876 Inlägg

jo visst är det såtongue

Volvo V70n "Likeface" (2001)
Lasse Amatör
20 juli 2010 · 193 Inlägg

Ingen som har någon ide?

Audi TT 225 "Quattro" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang