4674
Sök

bränsleaccamulator audi 90 2,3E 10V

1 161 Inlägg
4 november 2006
Trådstartare
Hej!! ja o min kusin har en liten fundering på om man kan koppla förbi en bränsleacc..
han ska kanske nämligen köpa en audi 90 2,3E men acc:en ä trasig på den.. eller ä de dyrt o svårt att byta en sådan?
Mvh//
Jonas

1 161 Inlägg
4 november 2006
Trådstartare
de ä nån liten sak som sitter nånstans o håller bränsle tryck när man har stängt av bilen tror ja de va.. vet inte så noga ja heller men har för mej de ä en sånn..

1 161 Inlägg
4 november 2006
Trådstartare
harman1 skrev:
__hogberg__ skrev:
de ä nån liten sak som sitter nånstans o håller bränsle tryck när man har stängt av bilen tror ja de va.. vet inte så noga ja heller men har för mej de ä en sånn..

nja den du tänker på heter nog Bränsletryckregulator..fast det är klart att ett kärt barn har många namn..............

okej? ja jag vet inte fick nån sån beskrivning av kusin när han hade letat upp de på internet..
men ä de inte nån som har svar på min fråga?

1 161 Inlägg
4 november 2006
Trådstartare
harman1 skrev:
är det bara regulator så köp bilen,,mycket smidigt att byta,,finns bränsletrycks regulator på alla bilar med insprut....vad har bilen för fel som du ska köpa?.............kanske något annat?????

ja vet inte nått mer än de me regulatorn/accamulatorn.. de ä inte jag utan min kusin som ska köpa den..

1 161 Inlägg
5 november 2006
Trådstartare
harman1 skrev:
Vad år det för fel på bilen som din kusin ska köpa......................

de ä inga andra fel på den mer än lite rost i en skärmkant såg ja när ja kolla annonsen

harman1 skrev:
lite nufiken men har inte nåt namn med accamulator å göra med batteri eller liknande å göra.............

jo accamulator ä väl typ lagring eller nått? fast ja vet inte nöjer mej me o kunna vanliga ord o inte en massa annat big_smile

Sök