Inför: Syd Sveriges STÖRSTA bilträff 31/7 2010.. ALLT SPIKAT MER INFO SIDAN 1

Jungmar
31 juli 2010 · 847 Inlägg

evojohan skrev:
packar mig ner mot garaget nu för en tvätt sen börjar jag snart nog rulla mina 40,4 mil ner:)hoppas fan inte det börjar regna:)

Det finns tvättmöjligheter här. t.ex. Biltvätten på Fyllinge. Kör av Halmstad södra sen följer du Laholmsvägen inåt landet rakt igenom första korsningen sen vänster i första rondellen.

smile

P-O Putsnisse
31 juli 2010 · 265 Inlägg

kommer man se träffen från motorvägen när man kommer från Varbergshållet?

Banny69
31 juli 2010 · 506 Inlägg

Hur är vädret när får man besked om d bli träff eller ej?

Born to be wild and crazy
Nissan Skyline R33 GT-R "Banny drft edition" (1997)
Volvo V70II (2010)
evojohan
31 juli 2010 · 89 Inlägg

Jungmar skrev:

evojohan skrev:
packar mig ner mot garaget nu för en tvätt sen börjar jag snart nog rulla mina 40,4 mil ner:)hoppas fan inte det börjar regna:)

Det finns tvättmöjligheter här. t.ex. Biltvätten på Fyllinge. Kör av Halmstad södra sen följer du Laholmsvägen inåt landet rakt igenom första korsningen sen vänster i första rondellen.

smile

tack för infon!kommer tvätta därnere också var min plan:)men vill ju inte se ut som kattskit hela vägen ner heller,regnade duktigt sist jag åkte med pärlan så jag gråter nästan när jag tittar på henne

malaguti_fabbe Exporterad Colombian
31 juli 2010 · 812 Inlägg

P-O skrev:
kommer man se träffen från motorvägen när man kommer från Varbergshållet?

Ja, fast den är på vänstersidan, så den skyms lite av norrgående filer. Skulle även tipsa om avfarten Halmstad Östra, sen mot Växjö, sen höger i rondellen, sen kommer du fram till träffen efter några 100m.

Banny69 skrev:
Hur är vädret när får man besked om d bli träff eller ej?

Fortfarande fint här, vet ej, börjar bli lite sent för att blåsa av nu va wink

-Blomman-
31 juli 2010 · 1 174 Inlägg

Banny69 skrev:
Hur är vädret när får man besked om d bli träff eller ej?

Träffen kommer givetvis bli av.. Som jag har skrivit innan, om inget annat skrivs så blir träffen som planerat..

Och ni som kommer norr ifrån på e6, kommer köra förbi träffen på eran vänstra sida efter halmstad C avfarten, där det står micro, sova, jula, expert, osv osv där är träffen.. 
Det är lättast att köra av halmstad södra och sen köra mot stenalyckan..
Tvätt möjligheter finns både upp mot fyllinge och en 2st gör det själv hallar på statoil eurostop (ca 400m från träffen)..

"If you're in control, you're not going fast enough"
emce
31 juli 2010 · 54 Inlägg

-Blomman- skrev:

Banny69 skrev:
Hur är vädret när får man besked om d bli träff eller ej?

Träffen kommer givetvis bli av.. Som jag har skrivit innan, om inget annat skrivs så blir träffen som planerat..

Och ni som kommer norr ifrån på e6, kommer köra förbi träffen på eran vänstra sida efter halmstad C avfarten, där det står micro, sova, jula, expert, osv osv där är träffen.. 
Det är lättast att köra av halmstad södra och sen köra mot stenalyckan..
Tvätt möjligheter finns både upp mot fyllinge och en 2st gör det själv hallar på statoil eurostop (ca 400m från träffen)..

Jag kommer välja avfart 43 iaf smile

Robin86
31 juli 2010 · 194 Inlägg

jag är väldigt sent ute och har tyvärr inte tid att läsa igenom alla sidor så ställer några frågor rakt ut som säkert redan är besvarade! Hur länge håller det på? Kan liksom vara där tidigast 22.00.. Är det övernattning eller nått sånt eller alla kör hem på kvällen igen? Är det bara en utställning eller är det körning mm ? Mkt tacksam för snabba svar! mvh

S_Henjer
31 juli 2010 · 1 150 Inlägg

Då kan man alltså tolka det som att det blir av, inget kan ändra det nu ?

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
Persson_307 BornStreetracer
31 juli 2010 · 197 Inlägg

Robin86 skrev:
jag är väldigt sent ute och har tyvärr inte tid att läsa igenom alla sidor så ställer några frågor rakt ut som säkert redan är besvarade! Hur länge håller det på? Kan liksom vara där tidigast 22.00.. Är det övernattning eller nått sånt eller alla kör hem på kvällen igen? Är det bara en utställning eller är det körning mm ? Mkt tacksam för snabba svar! mvh

kan lägga ett svar (så som jag fårstått det)

håller på iaf till 24 eftersom det är såpass många bilar, övernattning kan du väl göra om du känner för det med eget tält^^ men jag drar mig nog hem på kvällen. är antagligen utställning de första timmarna sedan när det drar sig mot nattetid så kommer det nog bli ett par streetrace eller 2 också wink

MvH// Persson

-Blomman-
31 juli 2010 · 1 174 Inlägg


OBS VIKTIG INFO TILL ALLA SOM SKA KOMMA PÅ BILTRÄFFEN IKVÄLL!!!!!!!

Jag vill be alla som ska komma att sköta sig och följa alla regler som finns i trafiken.. Och att slänga ALL skräp i soptunnorna, som finns runt om på parkeringen. Så jag slipper gå och plocka upp det på kvällen.. Det kommer även hjälpa oss, om vi ska fixa fler träffar i framtiden. Sen blir det blir trevligare för alla och det ger ett bra rykte.. SEN ÄR DET ABSOLUT FÖRBJUDET ATT SLADDA, BRÄNNA DÄCK osv i närheten av alla som ställer ut..

Senast redigerat av -Blomman- (31 juli 2010)

"If you're in control, you're not going fast enough"
Banny69
31 juli 2010 · 506 Inlägg

okej gött då är kvällen spikad!
cs där nere

Born to be wild and crazy
Volvo V70II (2010)
Nissan Skyline R33 GT-R "Banny drft edition" (1997)
passos bappelsin
31 juli 2010 · 390 Inlägg

vädret är kalas för träff i halmstad nu iaf.. solen tittar fram med..  smile

knugis
31 juli 2010 · 57 Inlägg

Knugis 200sx s13 göteborg

"fattar inte hur du kan upploada med din afrikanska adsl uppkoppling. tankar i 20kb/s, skandalöst. tankar fan snabbare från en chinesefarm som spelar wow och tankar 10 filmer från sin polare."
passos bappelsin
31 juli 2010 · 390 Inlägg

sitter på träffen nu och det är några 100 bilar... kalas väder och bra stämning  tongue

evojohan
31 juli 2010 · 89 Inlägg

jag har 2 mil kvar,38 avklarade:)

__dempa__
31 juli 2010 · 23 Inlägg

Är det något kvar? Blev försenad på Liseberg idag... Händer det något mer ikväll eller ska man stanna hemma?

-Blomman-
31 juli 2010 · 1 174 Inlägg

Eftersnack tråden.. Lägg upp era bilder osv där!!!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p2364802

Senast redigerat av -Blomman- (31 juli 2010)

"If you're in control, you're not going fast enough"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang