Eftersnack: Södertälje träff 1/8

Cesso
3 augusti 2010 · 155 Inlägg

BuRrE08 skrev:

Mazda6sex skrev:

Andreas17 skrev:
I'll be there!

Vore lite kul som någon sade i en annan tråd att efter så mycket som möjligt ställa bilarna efter märken nere vid plantagen ^^ se hur det slutar

Låter som en skit bra idé

det blir jäkligt svårt tongue

'
nee då ni fixar detta tongue annars är det bara ställa sin bil vid samma märke:)

Senast redigerat av Cesso (3 augusti 2010)

Chippen88
3 augusti 2010 · 1 309 Inlägg

ingen som har bilder från i söndags??

Kolla gärna in detta projekt som jag är involverad i.
http://www.garaget.org/EdstromRacing
Fin
3 augusti 2010 · 17 Inlägg

Som sagt, jag tog bilder, både då alla stod och torka och innan det regnade. Tips är att läsa inläggen neutral
Återigen, bilder finns på http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=186545
Där finns en länk till en ZIP fil längst upp om ni läser superdupernoga där alla 240 bilder finns

Senast redigerat av Fin (3 augusti 2010)

hall0n Krejsy Juwser :D
3 augusti 2010 · 34 Inlägg

Fin fina bilder!
Synd att kvaliten blir lite si så där när det börjar mörkna. Kanske är svårt med blixt dock?

BMW E30 327 Turbo "Huddinge Kustoms" (1987)
BMW E46 M3 "Bruksholken" (2001)
Chippen88
3 augusti 2010 · 1 309 Inlägg

Fin skrev:
Som sagt, jag tog bilder, både då alla stod och torka och innan det regnade. Tips är att läsa inläggen neutral
Återigen, bilder finns på http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=186545
Där finns en länk till en ZIP fil längst upp om ni läser superdupernoga där alla 240 bilder finns

fina bilder, synd bara att du inte sudda ut alla regnr mer en på dem du postade direkt i tråden.

Kolla gärna in detta projekt som jag är involverad i.
http://www.garaget.org/EdstromRacing
Fin
3 augusti 2010 · 17 Inlägg

Ouf, Chippen, det glömde jag om jag ska vara ärlig, ska kirra det dirr när jag kommer hem. Bra att du sa något.
Ang. den dåliga kvalitén när det mörknade så beror det på att jag glömde blixten faktiskt :-P (Och lite på att  väldigt o-nattanpassade på inställningar på kamrean), lite ringrostig, inte fotat sen sommarjobbat började :-P

Surfaren
3 augusti 2010 · 167 Inlägg

Ett alternativ till märkesindelningen (som kan vara svår då man inte vet precis vilka bilar som kommer) kan ju vara nationsindelning. Tyskar för sig, japaner för sig, jänkare för sig, Volvo och Saab i nåt hörn, osv. smile

AudiZack Living the good Life!
3 augusti 2010 · 585 Inlägg

Tack för en riktig grym kväll, synd att det regnade men våra mobila torktumlare fixade till det snabbt wink ...

Kan kanske inte komma till nästa träff, är på kurs i västerås 6 veckor framöver.

When the flag drops, the Bullshit stops.
Andreas17
3 augusti 2010 · 68 Inlägg

Surfaren skrev:
Ett alternativ till märkesindelningen (som kan vara svår då man inte vet precis vilka bilar som kommer) kan ju vara nationsindelning. Tyskar för sig, japaner för sig, jänkare för sig, Volvo och Saab i nåt hörn, osv. smile

Förutom att Volvo typ kommer ta upp en långsida så ^^

Men det är ju inte helt orimligt dock!

Audi A4 "S-Line Quattro" (2008)
Haas
3 augusti 2010 · 385 Inlägg

ähh!! vi drog hem så fort det började ösa ner....aja,lär man sig till nästa gång smile
Roligt att det blev lyckat trots vädret.
Som tur är ju fikat oftare nu i slutet av sommaren...

Wicked
4 augusti 2010 · 112 Inlägg

Tack för en trevlig kväll smile agerade lite fotograf i början och bilderna kommer ut så fort jag får tag på karln fan som just nu är i Övik med bilderna!
Men det blev några bra iallafall!

Angående träffen så har jag lite förslag på hur det ska gå snabbare vid samlingen om någon är intresserad? Det skulle underlätta jobbet för er massa mycket och tiden som ni sparar in är rejäl!
Provar PMa några av er så får vi se vad ni säger...

Audi TT RS "Wicked" (2011)
Lundberg87
4 augusti 2010 · 242 Inlägg

Wicked skrev:
Tack för en trevlig kväll smile agerade lite fotograf i början och bilderna kommer ut så fort jag får tag på karln fan som just nu är i Övik med bilderna!
Men det blev några bra iallafall!

Angående träffen så har jag lite förslag på hur det ska gå snabbare vid samlingen om någon är intresserad? Det skulle underlätta jobbet för er massa mycket och tiden som ni sparar in är rejäl!
Provar PMa några av er så får vi se vad ni säger...

Tänk nu på vilka bilder som inte ska upp mad big_smile

Senast redigerat av Lundberg87 (4 augusti 2010)

BMW E36 Turbo "Projekt" (1994)
Mercedes E300 Bluetec "Brukis Dragbil" (2008)
Audi RS4 (2001)
Wicked
4 augusti 2010 · 112 Inlägg

Lundberg87 skrev:

Wicked skrev:
Tack för en trevlig kväll smile agerade lite fotograf i början och bilderna kommer ut så fort jag får tag på karln fan som just nu är i Övik med bilderna!
Men det blev några bra iallafall!

Angående träffen så har jag lite förslag på hur det ska gå snabbare vid samlingen om någon är intresserad? Det skulle underlätta jobbet för er massa mycket och tiden som ni sparar in är rejäl!
Provar PMa några av er så får vi se vad ni säger...

Tänk nu på vilka bilder som inte ska upp mad big_smile

Hahaha!! Nu e du allt lite rädd wink
Alla bilder ska dock upp, massa roliga på personerna "bakom bilarna", som måste visas! big_smile

Audi TT RS "Wicked" (2011)
mr_hehe
4 augusti 2010 · 137 Inlägg

trevlig kväll vare
jätte skönt/härligt att se alla ställer upp och försökte. kommunen borde tacka oss smile

Honda civic VTI "TheBlueBeast" (1992)
Honda civic b18 "svarta faran" (1993)
Cesso
5 augusti 2010 · 155 Inlägg

Wicked skrev:

Lundberg87 skrev:

Wicked skrev:
Tack för en trevlig kväll smile agerade lite fotograf i början och bilderna kommer ut så fort jag får tag på karln fan som just nu är i Övik med bilderna!
Men det blev några bra iallafall!

Angående träffen så har jag lite förslag på hur det ska gå snabbare vid samlingen om någon är intresserad? Det skulle underlätta jobbet för er massa mycket och tiden som ni sparar in är rejäl!
Provar PMa några av er så får vi se vad ni säger...

Tänk nu på vilka bilder som inte ska upp mad big_smile

Hahaha!! Nu e du allt lite rädd wink
Alla bilder ska dock upp, massa roliga på personerna "bakom bilarna", som måste visas! big_smile

haha JINNIII du får secret stämpla bilderna på mig ! big_smile

Senast redigerat av Cesso (5 augusti 2010)

BlauMes
5 augusti 2010 · 1 801 Inlägg

mr_hehe skrev:
trevlig kväll vare
jätte skönt/härligt att se alla ställer upp och försökte. kommunen borde tacka oss smile

haha för att förstöra en väg? tongue Visst först torkar vi upp för att sedan förstöra den i princip wink

Saab 9-3 (2008)
sir_daniel www.kudoz.se
5 augusti 2010 · 3 802 Inlägg

Chippen88 skrev:

Fin skrev:
Som sagt, jag tog bilder, både då alla stod och torka och innan det regnade. Tips är att läsa inläggen neutral
Återigen, bilder finns på http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=186545
Där finns en länk till en ZIP fil längst upp om ni läser superdupernoga där alla 240 bilder finns

fina bilder, synd bara att du inte sudda ut alla regnr mer en på dem du postade direkt i tråden.

bara o ta bort sina skyltar eller skaffa utställningsskyltar om man är rädd att visa sitt reg nr... orka bry sig (ha bilen parkerad på annan adress om du är rädd att någon ska hitta den på dit reg. nr)

virtq
5 augusti 2010 · 76 Inlägg

Det var en riktigt kul kväll och man tog sig tillslut i kragen för att hämta bilen och hjälpa till. Blev lite show också.

Men vem är det som har den där röda Audin som kom till final? Riktigt grym bil som inte ser särskilt märkvärdig ut på utsidan men går som fan! Gillar såna bilar smile

_Tony_ ???
5 augusti 2010 · 661 Inlägg

Lundberg87 skrev:

Wicked skrev:
Tack för en trevlig kväll smile agerade lite fotograf i början och bilderna kommer ut så fort jag får tag på karln fan som just nu är i Övik med bilderna!
Men det blev några bra iallafall!

Angående träffen så har jag lite förslag på hur det ska gå snabbare vid samlingen om någon är intresserad? Det skulle underlätta jobbet för er massa mycket och tiden som ni sparar in är rejäl!
Provar PMa några av er så får vi se vad ni säger...

Tänk nu på vilka bilder som inte ska upp mad big_smile

får samtycka me nicke där hahaha, vet att de finns minst en bild som inte är såå snygg hahahaa

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang