Volvo 740 88b230f med fel på spridarna

740_glidarn
22 september 2010 · 4 Inlägg

hej! tänkte höra om det finns någon som kan veta vad det är för fel på min 740!!den får bra gnista och jag har kollat så bränslepumparna går och det kommer fram bränsle till spridarbryggan! konstantera att det är något vajsing med spridarna och fick låna några andra av en kompis men det funka inte med dem heller! nån som kanske vet vad felet kan vara???

vullen Mr White
22 september 2010 · 1 072 Inlägg

740_glidarn skrev:
hej! tänkte höra om det finns någon som kan veta vad det är för fel på min 740!!den får bra gnista och jag har kollat så bränslepumparna går och det kommer fram bränsle till spridarbryggan! konstantera att det är något vajsing med spridarna och fick låna några andra av en kompis men det funka inte med dem heller! nån som kanske vet vad felet kan vara???

Spridarrelät som gör att dom öppnar är de bombis

Volvo 945 LTT "Smink by Hällsjö Styling" (1997)
Chevrolet impala ss cab "no kebab tuning" (1965)
740_glidarn
22 september 2010 · 4 Inlägg

villket relä är det då för det finns ju fler??

740_glidarn
22 september 2010 · 4 Inlägg

Robban 245 skrev:

740_glidarn skrev:
hej! tänkte höra om det finns någon som kan veta vad det är för fel på min 740!!den får bra gnista och jag har kollat så bränslepumparna går och det kommer fram bränsle till spridarbryggan! konstantera att det är något vajsing med spridarna och fick låna några andra av en kompis men det funka inte med dem heller! nån som kanske vet vad felet kan vara???

Spridarrelät som gör att dom öppnar är de bombis

villket relä är det då finns ju fler??

Beeenny
22 september 2010 · 982 Inlägg

http://www.sidhabo.org/div/740_spridarrela.JPG

antingen har du det relät eller spridarmotståndet på höger innerskärm (förarsidan) ser ut som 4st vita kritor

740_glidarn
22 september 2010 · 4 Inlägg

jaho okej ska kolla upp det då!! tack så mycket så länge

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang