Angående Köpingträffen! 2 Oktober (update ang bilkatagori)

TripleC
3 oktober 2010 · 222 Inlägg

Proppenn skrev:

fanimej skrev:

TripleC skrev:

HAHA visste att nån med volvo skulle ta illa upp smile men som sagt jag har inte tvingat alla att inte åka, jag har min åsikt.. Sen får du tolka det hur du vill...  alla behöver inte gilla volvo lr vw som sagt min åsikt är att volvo är ingen sportbil lr gatbil..

Vad är det då om inte gatbil? Luftbil? wink

påängen i detta hela är inget slutgiltig SVAR! smile


Men  det jag mest muppade över är att man fick åka ända från sthlm till Köping för ett fåtal bilar!!  Vart så less på det jag såg.. åkte hem igen ^^. däremot riktigt fina volvo's!

aj då vare så pass hmm

tack till : dekalshoppen.se - stylexperten.se - tefcar.nu - bsr.se - JT-tuning.se
BoBo Truckdriver
3 oktober 2010 · 258 Inlägg

Det jag störde mig mest på var killen i den röda bmw:n som burnade lite när han skulle åka iväg och han gjorde det inte 1 gång utan 2 gånger.
När ska folk fatta att om man åker på en parkering där det står en hel del fina bilar, så kör man lugnt för att inte skvätta grus/sten på andra bilar.
Sen ingen respekt mot oss personer som stod på parkeringen!!! Fatta om DU tappar kontrollen och kör på någon person eller bil!!!

Pain heals, chicks dig scars, and glory lasts forever.
Never Drive Faster Than Your Angel Can Fly
http://www.alive.se/images/banners/forum.jpg
Volkswagen Passat 3c B7 "The grey pearl" (2012)
MeepMeep Finraggare
3 oktober 2010 · 2 381 Inlägg

Det var väl småpotatis om man jämför med fyllot som satte sig på bilarna, småbarn med öl/cider i glasflaskor som kastade dem på asfalten eller han som sprang runt och ville göra brännmärken med cigg på motorhuvar?

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
BoBo Truckdriver
3 oktober 2010 · 258 Inlägg

kameramannen skrev:
Det var väl småpotatis om man jämför med fyllot som satte sig på bilarna, småbarn med öl/cider i glasflaskor som kastade dem på asfalten eller han som sprang runt och ville göra brännmärken med cigg på motorhuvar?

Jo småbarnen missade man ju inte, dom var ju överallt. Men dom andra två missade jag.

Pain heals, chicks dig scars, and glory lasts forever.
Never Drive Faster Than Your Angel Can Fly
http://www.alive.se/images/banners/forum.jpg
Volkswagen Passat 3c B7 "The grey pearl" (2012)
STiAndriiie
3 oktober 2010 · 10 Inlägg

nån som har lust att slänga upp lite bilder ?

Subaru Impreza WRX STi "WRC S12b Replica" (2007)
attackhamster
3 oktober 2010 · 475 Inlägg

Någon som skapar en "efter snack" tråd om vi behöver det dvs smile

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor
Mazda RX-7 (1993)
Kopenga
3 oktober 2010 · 133 Inlägg

BoBo84 skrev:
Det jag störde mig mest på var killen i den röda bmw:n som burnade lite när han skulle åka iväg och han gjorde det inte 1 gång utan 2 gånger.
När ska folk fatta att om man åker på en parkering där det står en hel del fina bilar, så kör man lugnt för att inte skvätta grus/sten på andra bilar.
Sen ingen respekt mot oss personer som stod på parkeringen!!! Fatta om DU tappar kontrollen och kör på någon person eller bil!!!

Han blästrade min honda! vill gärna veta vem idioten är??

stog bara och hörde hur de smattrade i min kaross på bilen så han kan ju gärna komma och åtgärda detta tack!!

when words "Honda" and "sport coupe" meet together it's a hot combination.
http://www.Honda-Prelude.com/
Mazda Rx-7 (Efini) "Violent" (1995)
drazen_gti
3 oktober 2010 · 807 Inlägg

Kopenga skrev:

BoBo84 skrev:
Det jag störde mig mest på var killen i den röda bmw:n som burnade lite när han skulle åka iväg och han gjorde det inte 1 gång utan 2 gånger.
När ska folk fatta att om man åker på en parkering där det står en hel del fina bilar, så kör man lugnt för att inte skvätta grus/sten på andra bilar.
Sen ingen respekt mot oss personer som stod på parkeringen!!! Fatta om DU tappar kontrollen och kör på någon person eller bil!!!

Han blästrade min honda! vill gärna veta vem idioten är??

stog bara och hörde hur de smattrade i min kaross på bilen så han kan ju gärna komma och åtgärda detta tack!!

just därför jag skrev tidigare att dom som ska leka och vill blästra sin bil med grus skulle stå på andra sidan... Alltid samma grej på träffar, lär sig folk aldrig?? SLUTA BURNA BLAND BILAR! Svårt att flytta sig 50 meter till parkeringen bredvid o leka??

I'd rather die like a man, than live like a coward
MeepMeep Finraggare
3 oktober 2010 · 2 381 Inlägg

Jahopp nu var jag ute och kollade dodgen, fint blästrad höger fram. Tack för den. Vart skickar jag räkning?

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
Kopenga
3 oktober 2010 · 133 Inlägg

drazen_gti skrev:

Kopenga skrev:

BoBo84 skrev:
Det jag störde mig mest på var killen i den röda bmw:n som burnade lite när han skulle åka iväg och han gjorde det inte 1 gång utan 2 gånger.
När ska folk fatta att om man åker på en parkering där det står en hel del fina bilar, så kör man lugnt för att inte skvätta grus/sten på andra bilar.
Sen ingen respekt mot oss personer som stod på parkeringen!!! Fatta om DU tappar kontrollen och kör på någon person eller bil!!!

Han blästrade min honda! vill gärna veta vem idioten är??

stog bara och hörde hur de smattrade i min kaross på bilen så han kan ju gärna komma och åtgärda detta tack!!

just därför jag skrev tidigare att dom som ska leka och vill blästra sin bil med grus skulle stå på andra sidan... Alltid samma grej på träffar, lär sig folk aldrig?? SLUTA BURNA BLAND BILAR! Svårt att flytta sig 50 meter till parkeringen bredvid o leka??

ja men nu är det så att det finns alltid idioter som inte förstår bättre, det var som 740n som ställde sig bland alla bilar och drog en "fet" burn ... fast det är väll det enda sättet att få uppmärksamhet om man kör 740....

when words "Honda" and "sport coupe" meet together it's a hot combination.
http://www.Honda-Prelude.com/
Mazda Rx-7 (Efini) "Violent" (1995)
attackhamster
3 oktober 2010 · 475 Inlägg

Kopenga skrev:

drazen_gti skrev:

Kopenga skrev:

Han blästrade min honda! vill gärna veta vem idioten är??

stog bara och hörde hur de smattrade i min kaross på bilen så han kan ju gärna komma och åtgärda detta tack!!

just därför jag skrev tidigare att dom som ska leka och vill blästra sin bil med grus skulle stå på andra sidan... Alltid samma grej på träffar, lär sig folk aldrig?? SLUTA BURNA BLAND BILAR! Svårt att flytta sig 50 meter till parkeringen bredvid o leka??

ja men nu är det så att det finns alltid idioter som inte förstår bättre, det var som 740n som ställde sig bland alla bilar och drog en "fet" burn ... fast det är väll det enda sättet att få uppmärksamhet om man kör 740....

WORD!.. ang 740 wink  jag får be om ursäkt om någon fick någon form av hörselskada....

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor
Mazda RX-7 (1993)
Kopenga
3 oktober 2010 · 133 Inlägg

Jag hänvisar er alla till denna tråd angående eftersnack!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=192882

when words "Honda" and "sport coupe" meet together it's a hot combination.
http://www.Honda-Prelude.com/
Mazda Rx-7 (Efini) "Violent" (1995)
MeepMeep Finraggare
3 oktober 2010 · 2 381 Inlägg

Han med den röda bmwn kan ju göra sig till känna...

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang