Eplamojjes Ford Focus "Whitecandy" R.I.P Se film....

eplamojje Billackerare/Billjudmontör
27 oktober 2010 · 1 171 Inlägg

missa inte min projekttråd på gatbilar.se...massor med bilder på nya versionen av focusen!

Volkswagen Fox TDI "Foxy Star" (2007)
Ford Mondeo "Familjebilen" (2010)
_DamnIt R1 driver!
27 oktober 2010 · 5 128 Inlägg

Varför inte lägga upp här med? smile

FLindgren
27 oktober 2010 · 5 089 Inlägg

vad är gatbilar.se??

\Lindgren
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
CarbonLoader Team Carkings
27 oktober 2010 · 2 300 Inlägg

Han TOTALDISSAR smile

Volkswagen Golf Mk4 GTi Turbo "The Grey Anatomy" (2001)
Fiesta_Racing Ford fantast
27 oktober 2010 · 1 607 Inlägg

Nej sad HÄR LÄGG UPP BILDER HÄR gatbilar.se suger d**e smile

mitt projekt http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=260519
spacers.se
katt åt lampa lös i magen
en volvo är som aids när man fått den blir man aldrig av med den
eplamojje Billackerare/Billjudmontör
27 oktober 2010 · 1 171 Inlägg

Ja är bilbyggare å ingen datanisse så tyvärr vet ja inte hur ja lägger upp bilder i tråden längre sad
Garaget.org har ju gjort en ny version som suger k*k
Mkt bättre förra året då uppdaterade ja varje kväll....
Gatbilar.se är ingen jättepopulär sida som garaget men det är fan så mkt lättare att lägga upp bilder där..till och med jag klarar det så då är det enkelt!

sånt här med bbcodes å skit kan ja inte me tyvärr

Volkswagen Fox TDI "Foxy Star" (2007)
Ford Mondeo "Familjebilen" (2010)
_DamnIt R1 driver!
27 oktober 2010 · 5 128 Inlägg

Du laddar bara upp bilden i galleriet, sen kopierar du den färdigskrivna IMG koden rakt in i forumet! Fortfarande ganska enkelt! smile

eplamojje Billackerare/Billjudmontör
27 oktober 2010 · 1 171 Inlägg

sen kommer mbd killen och dubbelklickar så bbc koden så hoppar hka länken fram så kopierar man den till inlägget så har man en tag i skl format?????
Jo det är säkert enkelt men jag vill ha det jätte lätt som förr....orka lägga upp bilder i galleriet å sen klippa å klistra varje bild...ja uppdaterar ju med typ 5-10 bilder per gång så då är det nimt att göra som man gör på gatbilar.se...
Man trycker på ladda upp, sen gör den om bilden till bbcode, sen är det bara att trycka igen så laddar man upp en till..

Ford Mondeo "Familjebilen" (2010)
Volkswagen Fox TDI "Foxy Star" (2007)
_DamnIt R1 driver!
27 oktober 2010 · 5 128 Inlägg

Länka forumtråden från gatbilar då?

eplamojje Billackerare/Billjudmontör
27 oktober 2010 · 1 171 Inlägg

http://gatbilar.se/forum/viewtopic.php?id=9743&p=1

Finns massor med bilder från början till nu å det har hänt massor kan ja lova!
Försökte ladda upp en bild precis men datorn hängde sig å sidan kunde inte visas..

Ford Mondeo "Familjebilen" (2010)
Volkswagen Fox TDI "Foxy Star" (2007)
_DamnIt R1 driver!
27 oktober 2010 · 5 128 Inlägg

Ser ut att va roligt bygge i år igen! smile Men kan du inte iaf skriva här när du uppdaterar andra tråden? Så man vet när man ska kolla! smile

eplamojje Billackerare/Billjudmontör
28 oktober 2010 · 1 171 Inlägg

Jag uppdaterar den andra tråden varje kväll i stort sett..så den är väldigt aktiv för ja bygger varje kväll smile

Ford Mondeo "Familjebilen" (2010)
Volkswagen Fox TDI "Foxy Star" (2007)
_DamnIt R1 driver!
28 oktober 2010 · 5 128 Inlägg

Okej, men det låter bra! smile Får fortsätta kolla där då, även om det hade varit bättre här! wink Men bygget börjar iaf se riktigt bra ut, och motorn blir mumma!

Fartsyndare Pro detailer
6 november 2010 · 417 Inlägg

Var och hälsade på vår gemensamma jänkevän i Osby för ett tag sedan och han sa att ditt bygge är galet men jag såg lite sneak peak på ett annat bygge som också blir rätt hårresande.......han var med med sitt senaste bygge i Spoilernytt nu.....det nya blir GRYMT!!!!! big_smile wink

If your not living on the edge, your taking up too much space inte the middle 8)
_DamnIt R1 driver!
7 november 2010 · 5 128 Inlägg

Eftersom jag inte är medlem på gatbilar.se så får jag kommentera bygget här istället! Börjar iaf se riktigt bra ut, och detta ljudbygget ser redan mycket trevligare ut än det förra! Men dörrsidorna, hur ska du lacka dom? För just nu ser dom lite kala ut, men blir kanske bättre när du får i högtalare och skärmen? smile

Mvh Marcus

eplamojje Billackerare/Billjudmontör
7 november 2010 · 1 171 Inlägg

JA har ett ess i armen när det gäller dom kala dörrarna wink så dom är "tomma" av en anledning i mitten...å ja är helnöjd med nya bygget så detta lär ja inte ändra på..men som sagt, har en del ess i armen som ja inte kommer visa tongue

Volkswagen Fox TDI "Foxy Star" (2007)
Ford Mondeo "Familjebilen" (2010)
_DamnIt R1 driver!
7 november 2010 · 5 128 Inlägg

Ser fram emot att se vad det är du har tänkt dig! smile Och i övrigt håller jag med om att du ska va nöjd! smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang