Hur många är det på garaget.org som inte använder Facebook?

Jolle
5 november 2010 · 95 Inlägg

kan bara instämma wink

lillnicke skrev:

fullsize skrev:
Har inte FB och kommer aldrig skaffa heller eftersom jag inte ser poängen i det.

håller med!

Shiraz
5 november 2010 · 30 Inlägg

pass på facebook!

tpdabster
5 november 2010 · 224 Inlägg

Har inte och kommer inte att gå med..
Efter som jag inte är med i FB så har jag ingen koll men det borde finnas en "klubb" VVF=våga vägra Facebook till oss alla som har modet att stå emot detta på hitt att lura mäniskor att lägga ut saker på nätet som dom sedan inte har någon rättighet till.

Volvo V40 2,0T "Blackline" (1999)
tsdi Egenföretagare
5 november 2010 · 2 496 Inlägg

Är väl egentligen precis lika onödigt som tex garaget eller andra internet sidor. Det hela handlar väl bara om intressen osv.

Bygger du upp ett bra kontaktnäet med vänner från alla världens hörn så kan du ge dig fan på att du alltid får ett bra svar om du frågar något i loggen tex.

Sedan håller jag med om att det kanske är hyffsat onödigt att skriva "nu ska jag dricka kaffe" osv

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
Glansen
11 november 2010 · 1 310 Inlägg

Jag har det inte heller wink

Sushikocken Sleeper
11 november 2010 · 3 084 Inlägg

Kanske man ska dra igång gorgbook där folk får lägga upp bilder på sina bilar (som dem såklart inte har rättighet till) som man sen kan sälja till div bilmagasin och få pröjs för hmm...

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Navkapsel
15 november 2010 · 4 637 Inlägg

Så länge det finns mobilelefon och dessutom mail och Garaget.org mm så ser jag ingen anledning att skaffa låtsasvänner på ett LunarStorm  för vuxna. Viktiga saker får man reda på ändå.
Funderar dock på att skippa den principen då folk vill att jag ska skaffa Facebook...

Senast redigerat av EmilHammarlund (15 november 2010)

Glansen
16 november 2010 · 1 310 Inlägg

Alla hade facebook utan ewa för hon hade ett eget liv att leva.

Navkapsel
17 november 2010 · 4 637 Inlägg

Glansen skrev:
Alla hade facebook utan ewa för hon hade ett eget liv att leva.

smile

Sarge
17 november 2010 · 2 337 Inlägg

Att ni orkar lägga tid och energi på att klanka ner på Facebook och de som använder det. Jag ser ingen väsentlig skillnad på FB och G.org, om jag ska vara ärlig, det är ju precis samma koncept.

Navkapsel
17 november 2010 · 4 637 Inlägg

Garget handrar om ett sorts fritidsintresse.
Facebook är en LunarStormliknande sida där man ska bli vänner med alla man inte känner och läsa när kusinens förrra grannes facebookskompiskompis skiter på diverse bloggar.
Mycket smidigare att ha mobiltelefon, då har man med sig allt folk man känner hela tiden om nu något dödsviktigt skulle inträffa. Facebook är värdelöst på så sätt ändå då alla inte är inloggade hela tiden.

Men som sagt, kanske skaffar skiten. Lite pinsamt dock efter detta inlägg.

Sarge
17 november 2010 · 2 337 Inlägg

Nej, Facebook är inte en sida där man SKA bli vänner med alla man inte känner, man SKA heller inte läsa om när folk skiter. Klart att folk gör det, men långt ifrån alla. Vilket de flesta som uttalar sig om det rimligtvis inte har en aning om, iom att de inte har Facebook själva. Facebook är ett utmärkt forum för att hålla kontakten med folk runt om i landet och världen, folk man inte umgås med så ofta, folk man kanske inte ringer till (för att de bor i Botswana) osv.

Bilar är ett fritidsintresse, som alla vi här delar. Många andra har sitt sociala liv som största intresse - Facebook är för dem vad Garaget är för oss.

Nitrometanskada Gött mos
17 november 2010 · 1 096 Inlägg

EmilHammarlund skrev:
Garget handrar om ett sorts fritidsintresse.
Facebook är en LunarStormliknande sida där man ska bli vänner med alla man inte känner och läsa när kusinens förrra grannes facebookskompiskompis skiter på diverse bloggar.
Mycket smidigare att ha mobiltelefon, då har man med sig allt folk man känner hela tiden om nu något dödsviktigt skulle inträffa. Facebook är värdelöst på så sätt ändå då alla inte är inloggade hela tiden.

Men som sagt, kanske skaffar skiten. Lite pinsamt dock efter detta inlägg.

Man väljer ju själv vilka man blir vän med och vad man läser. wink

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
Navkapsel
17 november 2010 · 4 637 Inlägg

Nitrometanskada skrev:

EmilHammarlund skrev:
Garget handrar om ett sorts fritidsintresse.
Facebook är en LunarStormliknande sida där man ska bli vänner med alla man inte känner och läsa när kusinens förrra grannes facebookskompiskompis skiter på diverse bloggar.
Mycket smidigare att ha mobiltelefon, då har man med sig allt folk man känner hela tiden om nu något dödsviktigt skulle inträffa. Facebook är värdelöst på så sätt ändå då alla inte är inloggade hela tiden.

Men som sagt, kanske skaffar skiten. Lite pinsamt dock efter detta inlägg.

Man väljer ju själv vilka man blir vän med och vad man läser. wink

Jo, dock gör de flesta inte det verkar det som. smile
Men som sagt, ska nog skaffa det, har t o m planer på att starta en (icke bilrelaterad) grupp.

Nitrometanskada Gött mos
17 november 2010 · 1 096 Inlägg

EmilHammarlund skrev:

Nitrometanskada skrev:

EmilHammarlund skrev:
Garget handrar om ett sorts fritidsintresse.
Facebook är en LunarStormliknande sida där man ska bli vänner med alla man inte känner och läsa när kusinens förrra grannes facebookskompiskompis skiter på diverse bloggar.
Mycket smidigare att ha mobiltelefon, då har man med sig allt folk man känner hela tiden om nu något dödsviktigt skulle inträffa. Facebook är värdelöst på så sätt ändå då alla inte är inloggade hela tiden.

Men som sagt, kanske skaffar skiten. Lite pinsamt dock efter detta inlägg.

Man väljer ju själv vilka man blir vän med och vad man läser. wink

Jo, dock gör de flesta inte det verkar det som. smile
Men som sagt, ska nog skaffa det, har t o m planer på att starta en (icke bilrelaterad) grupp.

Ja vissa försöker lägga till mig som jag knappt ens gått i samma skola som. Ser ingen mening med att acceptera dem. Sen ser jag min facebook som ett sätt att hålla mig uppdaterad om Dragracing runt om i världen, är vän med mekaniker och förare från hela världen.. på detta vis så får man alla nyheter först smile

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang