Uppkörning hos vägverket

Colsson
9 augusti 2006 · 31 Inlägg

nja det vet ja inte tongue vart körde du upp nånstans då?

_kimpan_ elektriker
9 augusti 2006 · 591 Inlägg

verkligen tråkigt o höra! men alla ska ju kugga en gång så feta person får in en tusing extra i kassan:P lycka till nästa gång! ska nog gå som smort dåwink

---------------> Kimpan
BMW 330 (2003)
Emre
9 augusti 2006 · 66 Inlägg

Det är sånt som händer, kuggade också första gången.
Hoppas det går bättre nästa gång smile

Spawner
10 augusti 2006 · 505 Inlägg

Ursäkta Collson, men fel sida av vägen? Menar du att du körde på Mötandes trafiks vägbana? Det är illa=/ Bara att bita ihop och försöka se de dåligt placerade skyltarna nästa gång! wink

MVH Matte!

Calibra Turbo 4x4
Colsson
10 augusti 2006 · 31 Inlägg

Spawner skrev:
Ursäkta Collson, men fel sida av vägen? Menar du att du körde på Mötandes trafiks vägbana? Det är illa=/ Bara att bita ihop och försöka se de dåligt placerade skyltarna nästa gång! wink

MVH Matte!

ja precis, men skylten var dåld som beskrev hu min väg fortsatte av massa grenar... =/
tack smile

Colsson
14 augusti 2006 · 31 Inlägg

IDAG LYCKADES JAG! idag tog ja körkortet big_smile fick en sista minutentid i farsta å grejade, så nu är allt frid och fröjd igen! ;D tack för alla tipsen!

Colsson
15 augusti 2006 · 31 Inlägg

mkIII-Manta skrev:
Hehe Grattis !! tongue tog mitt kort idag också big_smile hehe kl9.00 klarade man de big_smile ha de gutt..

Tackar! big_smile Grattis till dig med! ;D själv körde ja körde upp 13,25 smile

hampa87 *BECE**
15 augusti 2006 · 334 Inlägg

hehe kuggade med första gången, tittade för lite i backspeglarna:) grattis btw

Colsson
15 augusti 2006 · 31 Inlägg

tackar tackar! big_smile nu är ja helt utmattad efter dagens bravader å åkturer, dax å sova me andra ord! smile

hampa87 *BECE**
15 augusti 2006 · 334 Inlägg

hehe kan jag tänka mig:) sov gott!

mildred80
4 september 2006 · 9 Inlägg

Hej!
Jag ska också köra upp snart och undrar vad det är man ska kolla vid säkerhetskontrolen? Säger uppkörningsförättaren vad man ska kontrollera, eller ska man kolla allt? Alla ljus, vätskenivåer, lufttryck, bromsar mm.

Tack!

Colsson
4 september 2006 · 31 Inlägg

mildred80 skrev:
Hej!
Jag ska också köra upp snart och undrar vad det är man ska kolla vid säkerhetskontrolen? Säger uppkörningsförättaren vad man ska kontrollera, eller ska man kolla allt? Alla ljus, vätskenivåer, lufttryck, bromsar mm.

Tack!

De är olika från uppkörning till uppkörning, på min första fick ja kontrollera att alla utvändiga lampor fungerade, på den andra fick ja kontrollera styrservot och bromsservot.

Lycka till på uppkörningen! smile

Senast redigerat av Colsson (4 september 2006)

alpinestar325
4 september 2006 · 60 Inlägg

dom kommer attr säja till dej va du skall kolla....brukar vara mönsterljup i däckena, koll av lampor, eller koll av "vätskor" om du får belysningen så glöm inte att kolla skyltbelysningen..de jorde jag men fick köta mej ur de så ja klara de ändå

mildred80
6 september 2006 · 9 Inlägg

Jag klarade uppkörningen!
Han sa att det var någon gång som jag låg lite högt i hastigheten, men att jag hade tagit ner den igen. Annars bra...
Min säkerhetskontroll var bara att kolla bromsarna, så att de tog, så jag tryckte lite på bromsen och ryckte lite i handbromsen.... :-)

Tack!

PlayaDa
30 november 2006 · 24 Inlägg

Ska själv ha uppkörning nästa fredag den 8:e, i södertälje, ska köra hårt nu me farsan innan å vi hade också tänkt att köra lite i södertälje så man lär sej hur allt är där, (har ju liksom typ aldrig vart där så).. hehehe trevligt med alla tips wink

mildred80
30 november 2006 · 9 Inlägg

Ah. Lycka till!!

mildred

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang