3552
Sök

Trimråd: Fiat Brava 1.6l sugmotor

R-Berg
392 Inlägg
3 december 2006
Trådstartare
Är grymt sugen på att börja trimma bilen lite lätt, vill gärna ha tips och trix från er erfarna smile

2 911 Inlägg
3 december 2006
Chippning ger 5-10hk beroende på leverantör (observera på pappret, inte i motorn).

Annars vet jag inte vad man kan göra med en Brava, har själv en Fiat jag lattjat lite med och de är svårt när dom inte direkt är några monster från början.

R-Berg
392 Inlägg
3 december 2006
Trådstartare
Håller fullkomligt med om att det är svårt. Kan ju knappt hitta styling till skiten sad

Gorgilus addictus
4 776 Inlägg
3 december 2006
Annat luftfilter, annat avgas system, chippa...mycket mer kan du nog inte göra....

Lycka till iallafall! smile

Allt för den där jävla hatten!

Vw trimmare
2 995 Inlägg
3 december 2006
THEBADGUY skrev:
Annat luftfilter, annat avgas system, chippa...mycket mer kan du nog inte göra....

kan göra MYCKET mer kan få 1000hk om han bara vill frågan är om plånboken vill wink

Gorgilus addictus
4 776 Inlägg
3 december 2006
MeloveGolf skrev:
THEBADGUY skrev:

kan göra MYCKET mer kan få 1000hk om han bara vill frågan är om plånboken vill wink

Joo..de förstås...men jag räknar för en lite trevligare slant big_smile

Allt för den där jävla hatten!

R-Berg
392 Inlägg
3 december 2006
Trådstartare
MeloveGolf skrev:
THEBADGUY skrev:

1000hk, visst om jag byter hela motorn kanske :p

Sök