Avundsjuka ??

E30Tompa Rörpulare
7 december 2006 · 1 453 Inlägg

AkkE skrev:
varför lever tråden ännu? hmm

Ja de kan man undra börjar bil lite dryg faktist...

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
Chevrolet Impala ss "White trash lowrider" (1964)
BMW 325im-tech II "M-tech Maddsan" (1989)
BMW E30 M3 "Barnfind" (1988)
Machin Fartmissbrukare
8 december 2006 · 1 302 Inlägg

nissan 200sx skrev:

AkkE skrev:
varför lever tråden ännu? hmm

Ja de kan man undra börjar bil lite dryg faktist...

haha,.. sant har precis läst igenom hela *puuuh* ...


å va är då mina åsikter om d denna tråd handlar om..

jo :

1. mycke skitkastning fram å tebax...
2. håller med om att d är lite skumt att deamon klagar över 1:or då han själv bevisligen har gett ut fler 1:or än nått annat betyg , är d för att han vill vara ensam på tronen kan man fråga sig.. lär vi juh aldri få veta... men so what.. låt han.. precis som att låta alla andra.. e väl skit samma hur folk röstar.. e väl ändå ingen tävling .. lr?
3. håller oxå med om att ger man nu en 1:a till någon så tycker jag man kan skriva varför... själv ger jag aldri (än iaf) ut några 1:or ... tycker jag inte om bilarna ja tittar på så varför ska ja måsta säga det... kan ja väl lika gärna bara klicka vidare...


detta e mina åsikter iaf...

å jaa Deamon... Supran e fin... dock långt ifrån vad jag skulle kalla en klar 5:a ... men så länge du är nöjd med bilen så e väl allt bra...spelar väl ingen roll va någon bakom en dataskärm tycker...  eller har du lagt ner alla dessa pengar för oss andra?

Senast redigerat av Machin (8 december 2006)

"I de blindas rike , är den enögde Kung"
lundwall
8 december 2006 ·

Småpojkar och deras penisar. Suck.

FreddeK
8 december 2006 ·

Haha jag har 4,3 i betyg på min bil...skulle själv säga att den borde ligga på 3,5 ungefär....så kan ni vara vänliga att rösta lite ettor så jag får ner den dit! snällllllaaa!

En sak till! ransaka er själva innan ni skriver...nu menar jag inte alla men några i tråden är ju patetiska!

seså rösta lite ettor nu era dynghögar=))

puss å kram Fredde

Kaliber_ LEGITIMERAD KLAPPSÄNKARE
8 december 2006 · 153 Inlägg

lundwall skrev:
Småpojkar och deras penisar. Suck.

?????
______________________________________________________

Om jag nu kan säga min mening utan att bli smutskastad så är det så här:
Folk som röstar en 1:a på en bil som dom själva vet är snygg är bara löjliga, det finns ingen som helst mening att vara avundsjuk på en sån här sida.. En sida som Garaget, rätta mig om jag har fel, är väl till för att lägga ut sin bil, få kritik (bra som dålig), och att surfa runt och kika in andras byggen och samla inspiration..
Inte kasta ren dynga (nämner inga namn men du vet vem du är).
Om jag hade lagt ut min bil här (vilket jag har valt att inte göra pga att den ser ut som den gör) så hade jag inte heller blivit speciellt glad över att ha fått 1:or hela tiden.
Om man vet att man har en fin bil, Deamon inräknat, varför bry sig om vad folk som är avundsjuka ens tänker när dom trycker på den där löjliga ettan? Om en kille som kör en genomröten fiat panda röstar en etta på din bil, låt han göra det!

Själv så kan jag säga att jag har inte röstat en etta nån gång här, är en bil så hemsk att jag blir sugen på att rösta en etta så låter jag bli, jag kan fatta hur det känns att få en etta om man har en bil som man tycker om.

Ursäkta om det jag skrivit är lite osammanhängande men klockan är mycket och jag är trött wink

Over and out // Kaliber_

Alla skriver alltid citat i hopp om att verka smartare än vad man är, men det känns lite löjligt att försöka verka smartare med andras ord...
Hee-Maan
8 december 2006 · 3 113 Inlägg

då var det igång igen... sad

och härmed måste jag bara citera lundwalls mening..

lundwall skrev:
Småpojkar och deras penisar. Suck.

helt glasklart!

Semper Fi
deamon
8 december 2006 · 624 Inlägg

Allt detta fortfarande finns kvar moderatorn får gärn ata bort den

Toyota Supra "Deamon 1" (1995)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang