mk4_andreas skrev:
så rent teoretiskt sett kan man nästa jämföra desa två bilar om man bortser från att audin e fyrhjulsdriven?!
Jag förstår inte riktigt hur du menar nu?
Men bilarna är som sagt inte speciellt jämförbara alls tekniskt eller i inköpspris.
mk4_andreas skrev:
men villken av dessa två bilar är billigaste att trima? trima serriöst då vill säga med allt. hella drivlina. axlar,koppling etc.etc
Jadu, det vågar jag inte säga, finns många sätt att bygga bil seriöst på... men hursomhelst är det DYRT att bygga
monsterbilar oavsett märke.
Sen är ju frågan vad du ska använda bilen till?
Bilar byggda för endast strippen byggs på ett visst sätt och för bankörning på annat sätt och för gatbruk på ett tredje osv...
Vill du ha en
allround-bil så får man kompromissa en hel del och då blir den inte värst på vare sig Strippen, banan eller på gatan... men hursomhelst så är inte HK och NM allt, det beror på förarens skicklighet till j***t stor del när man kommer över 4-500 hk...

Om jag tolkar dig rätt så vill du ha en helst ha en 4WD-bil? Varför ens tänka på Supra då?
Kolla sneaste Bilsport nr 3 som finns i butik nästa vecka, där jämförs olika 4WD bilar med prestanda...
Mitt hjärta klappar för TYSKT, det är viss skillnad mot riskokare

Så gå på din känsla, så blir det bäst i slutändan