Köpråd jetta mk2 90 akut!!:P

gtjim
25 december 2010 · 692 Inlägg

hej ni tänkte åka o kolla på en wv jetta mk2 1990 tal  tänkte finns det några sjukdommar på jetta  vanliga rost ställen  med mera ?skriv allt ni kommer på smile


http://www.blocket.se/orebro/WV_Jetta_I … =8&w=2

mvh

Senast redigerat av GTCOUPE (25 december 2010)

kör så de ryker:D om det inte ryker gasa lite till då:D:P
Wilsgaard
25 december 2010 · 560 Inlägg

Hej hej

Rost tillkommer ofta på bagageluckan, nedre lister, hjulhusen, motorhuven.... kolla dragkroken så den inte är dönderrostad! Sedan avgassystemet om du kan, brukar rosta rakt igenom smile Låter dock gott!

gtjim
5 januari 2011 · 692 Inlägg

tack då vet jag smile

kör så de ryker:D om det inte ryker gasa lite till då:D:P
gtjim
28 januari 2011 · 692 Inlägg

avslutar tråden

kör så de ryker:D om det inte ryker gasa lite till då:D:P
Wilsgaard
28 januari 2011 · 560 Inlägg

Hur går det med Jettan, är du nöjd med den? Och hur går det med projekt tyskstuk?

Mvh

Rallymarcus
28 januari 2011 · 20 Inlägg

framvagnsbalken e la lika klen på dem som Golf 2orna?

gtjim
29 januari 2011 · 692 Inlägg

Wilsgaard skrev:
Hur går det med Jettan, är du nöjd med den? Och hur går det med projekt tyskstuk?

Mvh

nja sådär ha sålde den köpte en 142 volvo istället:P men lite tyskstukblev det  sänkt o breda fälgar o smala däck

kör så de ryker:D om det inte ryker gasa lite till då:D:P
Wilsgaard
30 januari 2011 · 560 Inlägg

GTCOUPE skrev:

Wilsgaard skrev:
Hur går det med Jettan, är du nöjd med den? Och hur går det med projekt tyskstuk?

Mvh

nja sådär ha sålde den köpte en 142 volvo istället:P men lite tyskstukblev det  sänkt o breda fälgar o smala däck

Gjorde likadant med min Jetta, sålde den efter 10 dagar wink Inga roliga bilar direkt !

Rallymarcus
30 januari 2011 · 20 Inlägg

hört att en Skoda Octavia e jävligt roliga o köra wink haha

Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
30 januari 2011 · 5 042 Inlägg

Rallymarcus skrev:
hört att en Skoda Octavia e jävligt roliga o köra wink haha

om det är RS ja. annars inge kul cool

C H E V R O L E T <3
Wilsgaard
30 januari 2011 · 560 Inlägg

Rallymarcus skrev:
hört att en Skoda Octavia e jävligt roliga o köra wink haha

Förstår din ironi och håller med dig, förjävla tråkiga ! Men den funkar att ta sig till skolan med smile

Rallymarcus
30 januari 2011 · 20 Inlägg

Helt klart! Det finns bilar också finns det bilar smile säkert en kanonbil o ta sig från punkt A till B med smile kör själv en tvåliters subaru impreza kombi o det e väl inte så himla häftigt heller tongue

Wilsgaard
30 januari 2011 · 560 Inlägg

Rallymarcus skrev:
Helt klart! Det finns bilar också finns det bilar smile säkert en kanonbil o ta sig från punkt A till B med smile kör själv en tvåliters subaru impreza kombi o det e väl inte så himla häftigt heller tongue

Bättre rykte än Skoda iaf smile Men jag är nöjd med min, mer bil än Jettan iaf ! Har inga planer på ny bil då Skodan fungerar utmärkt

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang